SENSE PLAÇA ESCOLAR

Es posa en coneixement de les famílies dels alumnes que no tenen lloc escolar que podran realitzar sol·licitud de plaça a partir del 22 de juny remetent la documentació indicada més a baix al següent correu electrònic:

sinplazaescolar@elche.es

Documentació que han de remetre:

• Sol·licitud

• DNI del pare o mare sol·licitant (Si estan separats de tots dos)

• Llibre de família o certificat de naixement de l'alumne.

• Document justificatiu del domicili familiar.

En el cas que tenint lloc escolar, se sol·licite un canvi de centre per trasllat de domicili, s'acreditarà el trasllat de domicili en dates posteriors al termini de presentació de sol·licituds (8 al 16 de juny) així com que el domicili es troba en una altra zona escolar diferent al col·legi on actualment està escolaritzat/a.

En el cas que no dispose vosté o algun familiar de mitjans telemàtics per a remetre la sol·licitud i la documentació, podrà sol·licitar cita prèvia trucant al telèfon d'educació 96 663 50 97