Teatre. Taller d’ombres.

El teatre és un mitjà per expressar sentiments, per explicar històries, per connectar amb altres persones. Potencia les capacitats comunicatives i pot ajudar de manera molt eficaç en l'educació de l'expressió corporal i oral del nostre alumnat.

Des de l'inici del curs l'alumnat de 5é fem teatre un dia a la setmana. En un inici vam començar a treballar d'una forma molt significativa la relaxació, l'expressió corporal i l'expressió oral. Així, durant el primer trimestre hem fet jocs i dinàmiques teatrals per poder fer desaparéixer la vergonya i per anar millorant a poc a poc diferents habilitats necessàries al teatre.

Vam anar avançant i vam dissenyar el nostre Teatre d'ombres. En xicotets grups vam anar creant històries, personatges, elaborant titelles, fent assajos, per finalment representar la nostra història.

L'alumnat s'ha implicat i ha treballat de valent en totes i cadascuna de les sessions de teatre.
Ací us deixem un resum.

Jornades #CervantesOlímpic II

DIA 2. DIA DE L'ESPORT

Hem participat per segon any en el Dia de l'esport. Per descomptat, enguany hem fet esports olímpics durant tota la jornada: Atletisme, curses de relleus, gimnàstica artística, salt de longitud i altura, hípica, escalada i llançament de disc.

Hem recuperat forces amb un esmorzar saludable gràcies a l'empresa de menjador, Caterguai.

Per acabar la jornada hem aconseguit com a participants una xapa commemorativa. Continua la col.lecció!

Jornades #Cervantesolímpic

DIA 1: Què són les Olimpíades?

Dilluns 25 de març va ser el torn de les xerrades d'esportistes i dels mini projectes, a més Infantil ha organitzat un circuit per treballar diferents habilitats com equilibri, coordianció, salt, gir.  Tenim la sort de comptar a l'escola amb una mestra que fa TRIATLON i ens va explicar en què consisteix, materials, modalitats i fins i tot un joc col.laboratiu final. També l'entrenadora de futbòl sala ens va fer una xerrada enfocada a l'esport coeducatiu.

La nostra mascota

Les mascotes olímpiques són les ambaixadores dels Jocs Olímpics i Paralímpics. Representen l'esperit de les Olimpíades i juguen un paper vital a rebre als i les atletes i visitants en els Jocs.

Tenen la missió de concretar l'esperit olímpic, difondre els valors ressaltats en cada edició dels Jocs, promoure la història i la cultura de la ciutat amfitriona i donar un ambient festiu a l'esdeveniment.

Nosaltres ja tenim la nostra, després d'un procés de selecció on ha participat tot l'alumnat de l'escola, us presentem a Cervi, que presidirà les  Jornades Cervantes Olímpic. És una combinació de les propostes d'Abdelhafidh de 4t i Cristhina de 6è. Enhorabona artistes!

Representa la nostra diversitat, la nostra il.lusió, la conscienciació cap als hàbits saludables i el nostre compromís cap al planeta.

Mascota-removebg-preview

Pòdcast Notícies

Aquest segon trimestre hem fet un pòdcast de notícies inventades.

Notícies aterridores!

Els nostres locutors i locutores ens expliquen  l'esglai de la població a causa del segrestador dels parcs, el formatge perillos i l'intent d'assassinat del mestre de matemàtiques i fins i tot, d'un líder europeu.

Escolteu, escolteu.

Fem Falla Olímpica!

Nosaltres també participem fent falla. L'alumnat d'infantil enfila l'agulla creant una falla olímpica.

Hem pogut trobar en ella elements simbòlics com els anells olímpics; la flama olímpica; la Torre Eiffel (París 2024); ninots de l'esport de les classes; així com un pòdium amb les banderes de països i el nom d'esportistes locals de l'escola.

Tot l'alumnat visitant de la falla ha estat encantat i sense dubte li ha concedit el primer premi, a la millor falla.

Queda’t al nostre hotel

Ha sigut el torn d'arreplegar la collita.

L'alumnat de segon s'ha dut cap a casa enciams i fulles de col Kale, fantàstica collita que de segur faran ús aqueta nit. Molt saludable!

A més, amb Adrià, el tècnic d'ecoesccoles, hem construit un hotel per a insectes. Continuarem cuidant l'hort per a donar-los la benvinguda aquesta primavera. Qui voldrà quedar-se?

Carnestoltes Olímpic

Per gener o per febrer, Carnestoltes solen fer!!

I com no, enguany, és Olímpic.

Després d'una setmana de consignes, gorra, Torre Eiffel i medalla, tota l'escola ha eixit al carrer celebrant el carnestoltes i commemorant els jocs olímpics 2024 que es celebraran a París aquest estiu.

Hem omplit els carrers d'esports. L'alumnat de sisé ha sigut l'abanderat i a continuació hem desfilat cada curs, tant pel pati com al carrer.

Així, 2 anys han sigut tenistes, relliscaven els esquiadors i esquiadores de 3 anys, amb el bàsquet ha fet d'equip 4 anys, en representació del judo ha desfilat 5 anys. Els i les menuts de Primària són els atletes, els i les jugadores de rugbi de segon han destacat per les seues espatlleres. Els més forts i fortes han sigut els halterofílies de tercer, quart ha surfejat les ones i cinqué ha tancat la cercavila amb els seus vistosos cavalls.

2 anys

3 anys

4 anys

5 anys

Primer

Segon

Tercer

Quart

Cinqué

Sisé

Públic

Bombons de Llavors

Quina il·lusió hui amb el taller de bombons!!

Hui, la classe de segon, ens mostra amb alegria de dur-se a casa aquests bombons.

Hem parlat de la reforestació dels boscos i hem fet aquest experiment que podran utilitzar, llençant-los a zones que necessiten ser reforestades. Totes i tots s'han endut un bombonet a casa.