BIBLIOTECA TUTORITZADA

Anem a encetar una altra actuació d’èxit: «biblioteca tutoritzada».

Aquesta consistís en que, fora de l’horari escolar, els alumnes que volen, poden assistir a la biblioteca del centre on es realitzarà activitats guiades per un adult (voluntari).

L’activitat que ofertem és els «ESCACS».

Els dimecres 13, 20 i 27 de maig, de 16,30 a 17,15h realitzarem a l’escola aquesta l’actuació d’èxit.

Els alumnes interessats en assistir a la biblioteca tutoritzada cal que ho notifiquen demà matí, dia 13, a les 9,00 h per poder organitzar l’activitat.

En cas de que siguen molts els alumnes els organitzarem per a que durant les tres setmanes puguen tots aprofitar aquesta activitat.

A finals del matí del dia 13 vos donarem una noteta per a que sapiau quins són els alumnes que podran vindre eixe mateix dia.

Aquesta informació també la tindreu penjada al «mestre a casa» del centre.

Si hi ha algun membre de la comunitat educativa (pare, mare, germà/a, amic, jubilat, empresari, …) que vol participar com a voluntari en la «biblioteca tutoritzada», cal notificar-ho a direcció del centre.

Salutacions.

El claustre.