Documentació que cal adjuntar en el procés de matrícula |
Per tal de formalitzar la matrícula, és necessari que les famílies aporten a l’expedient de l’alumnat la documentació següent: – 2 fotografies tamany carnet i originals de l’alumne/a – Fotocòpia de la TARGETA SANITÀRIA (SIP) de l’alumne/a – Fotocòpia de la documentació que acredite la identitat de tots els membres de la unitat familiar (DNI, NIE, PASSAPORT). – Certificat d’empadronament col·lectiu i actualitzat. _ Rebut d’aigua, gas o electricitat actual de l’adreça que es fa constar en la sol·licitud de matrícula, corresponent a la del volant d’empadronament – En els casos de no convivència dels progenitors, cal aportar el certificat d’empadronament on conste empadronat l’alumne/a, així com el document oficial on es regule esta situació (sentència judicial, acords de custòdia…) – Fotocòpia i original del LLIBRE DE FAMÍLIA. En cas de no disposar-ne, cal aportar les partides de naixement i, en el seu cas, certificats de matrimoni o unió civil. – CERTIFICAT DE BAIXA del centre anterior, si l’alumnat prové d’un altre centre dins del sistema educatiu valencià. – CERTIFICAT DE PROMOCIÓ / NO PROMOCIÓ del centre anterior per a l’alumnat que s’incorpore a qualsevol nivell de l’etapa de Primària, exceptuant-ne el 1r curs de Primària. – Certificat, si és el cas, de pertinença al programa Xarxa Llibres (només per als cursos de primària). Si la incorporació és d’alumnat provinent d’altres territoris de l’Estat Espanyol o de procedència estrangera, podrà sol·licitar pertànyer al programa de banc de llibres al moment de fer efectiva la matrícula sempre que el termini estiga obert. – Qualsevol altra informació acadèmica o personal d’interés acadèmic per al centre. RECORDEM LA IMPORTÀNCIA DE TINDRE L’EXPEDIENT COMPLERT I ACTUALITZAT. ÉS RESPONSABILITAT DE LES FAMÍLIES APORTAR AL CENTRE TOTA LA INFORMACIÓ I DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA QUE SIGA D’INTERÉS PER A L’ALUMNAT, AIXÍ COM INFORMAR DE QUALSEVOL CANVI O NOVA DOCUMENTACIÓ. |