La vesprada del 6 de juny vam celebrar al nostre centre la graduació de l’alumnat d’Educació Infantil i Primària. Va ser un acte molt especial, ple de moments emotius, somriures, música i records, on famílies, mestres i alumnes van compartir l’alegria d’haver tancat una etapa important i d’encetar-ne una de nova amb il·lusió..
A més dels videos de les graduacións, disposeu ACÍ DE LES FOTOS INDIVIDUALS I AMB LA MESTRA


