Mediambiental

El projecte mediambiental en el centre ha sigut sempre un punt a tindre en compte en l’educació dels nostres alumnes.Per a desenvolupar-lo actuem des de tres línies d’actuació:

• L’hort escolar: Aquest espai s’utilitza per a plantar productes de temporada (tardor-hivern) i (primavera-estiu). Els alumnes participen en tot el procés de producció, plantació, reg, manteniment i collita. Veuen la importància de l’agricultura, coneixen verdures i els motiven a l’hora de tastar-les.
  • Reciclatge: En totes les aules s’educa en la importància del reciclatge, fent el tractament de residus en tots els espais del centre, aules, menjador, patis. Amb la possibilitat d’incorporar el curs vinent composteres de residus orgànics i el seu ús a l’hort escolar.
  • Coneixement i respecte mediambiental: A través d’eixides al nostre entorn, xarrades i coneixements dels espais que tenim al nostre voltant podem conscienciar en la importància de mantindre, respectar i col·laborar en el manteniment dels nostres espais naturals.

Per a desenvolupar aquest projecte col·laborem i ens coordinem Escola i Ajuntament de forma continuada així com empreses privades que ens ajuden en el desenvolupament i millora d’aquest projecte.