Curs a distancia. Lideratge educatiu per transformar l’escola del segle XXI

Estem vivint un moment de transformacions i canvis profunds amb nous paradigmes socials, laborals, econòmics, tecnològics, etc. I el món educatiu no pot romandre aliè a aquesta situació, l’escola és un reflex de la societat i, per tant, viu en primera persona aquests fets. Cal iniciar un procés de transformació a l’escola que done resposta … Read more

Repte Ficcions literàries i cinematogràfiques

Acàs no tens la sensació que la situació que estem vivint sembla una novel·la o una pel·lícula de ciència-ficció? Un virus a escala planetària, tothom reclòs a casa, la gent marxa pel carrer amb mascaretes i guants durant el menor temps possible, la policia multa les persones que s’escapoleixen,… Et convidem a aportar el títol … Read more

Curs a distància. Del sexisme a la igualtat

Es fa necessari introduir a les aules conceptes bàsics en coeducació per acompanyar a les i els docents en les diferents línies d’acció per implementar la igualtat a l’aula. Són objectius específics d’aquest curs: Detectar problemes quotidians a l’aula derivats del sexisme. Analitzar des de la perspectiva de gènere la realitat de la nostra aula. … Read more

Curs a distància: Iniciació a la programació multinivell

El proper 1 de maig de 2020 encetarem una formació a distancia per donar a conèixer la implementació de les Programacions Multinivell com a eina per atendre als alumnes amb dificultats, talentosos i amb altes capacitats. S’exposaran les diferents etapes de la Programació Multinivell, i el disseny d’instruments d’avaluació. Paraules clau: inclusió educativa, programació multinivel, … Read more

Curs Online. Neuroeducació a l´aula d´infantil. Nivell avançat

En aquesta formació aprofundiràs en les bases neurofisiològiques en les quals s’assenten els pilars de l’aprenentatge en l’etapa infantil, en els àmbits motors, lingüístics, sensorials, lògics, executius i musicals. A més, t’oferirà les eines per a fomentar l’aprenentatge de l’alumnat, millorar l’avaluació a través de rúbriques i ajudar a desenvolupar iniciatives i bones pràctiques a … Read more

Curs a distància. Els problemes d’Integració Sensorial en la infància. Com ajudar des de l’aula

Els problemes d’integració sensorial són una realitat de les aules d’infantil i primària. Trobem publicacions en les quals s’afirma que els Trastorns del Processament Sensorial (TPS) podrien donar-se entre un 5% i un 16% de l’alumnat en edat escolar (Owen, J. i col. 2013), sense altre diagnòstic associat. Quan incluem menors amb diversitat funcional, com … Read more