Guia i elaboració col·legiada del PAM. Document per la millora de la qualitat educativa

Este curs està pensat per orientar en el disseny del PAM, Pla d’Actuació per a la Millora des d’una perspectiva pràctica que naix de la reflexió col·legiada del claustre sobre la realitat socio-educativa del centre i que esdevé instrument bàsic per al canvi metodològic. El canvi d’un model d’integració educativa cap a un inclusiu és … Read more

COEDUCA. Com incorporar la igualtat en la programació d’aula

Aquest taller ofereix l’oportunitat de dinamitzar la pràctica docent del professorat sensibilitzat en el camp de la igualtat,  i que necessita conèixer el procés de com incorporar i enriquir les seues unitats didàctiques des d’una perspectiva coeducativa. L’objectiu d’aquest taller és impregnar el treball docent diari en el camp de la igualtat per tal de … Read more

Transformant espais per a l’aprenentatge en Educació Infantil

Una oportunitat d’aprofundir en el procés d’aprenentatge del infants en l’espai que els envolta, oferint estratègies i un espai per a la reflexió docent, entre altres aspectes, és el que es pretén  que compartim amb el primer mòdul «Transformant espais per a l’aprenentatge en Educació Infantil» Aquest forma part de l’itinerari específic «ESPAIS ARRELATS, CENTRES … Read more

Curs: Eines per a la gamificació de l’aprenentatge

Aquest curs a distància té una durada de 20 hores, 4 de les quals es realitzen per videoconferència Webex els dies 29 d’abril i 20 de maig, en horari de 18 a 20 hores, i la resta mitjançant la plataforma Moodle. La formació en línia, impartida pel professor de l’especialitat d’Informàtica David Escribano Álvarez, comença … Read more

Curs: Muntatge i configuració del model de centre amb LliureX

En aquest curs es tractarà la instal·lació del nou model de centre amb LliureX 19. En el nou model de centre es prescindeix dels servidors físics a les aules d’informàtica per a virtualizarse en un sistema PROXMOX, de manera que es pot gestionar tot el centre des del servidor central. Així mateix s’explicarà com configurar … Read more

Curs: Diversitat en els centres d’FPA

Aquesta formació de 20 hores es distribueix al llarg de tres jornades, amb una durada de 4 hores cadascuna, a celebrar por videoconferència els dies 14 i 28 de maig i 11 de juny de 2021, i es completa amb el treball d’aprofundiment i consolidació sobre els continguts presentats en cada sessió a través de … Read more

COEDUCA. Com treballar els referents femenins a l’aula EOI

Reflexionar sobre la importància de la inclusió de referents femenins i de les seues produccions en les classes de llengües estrangeres (EOI). La metodologia d’inclusió adaptada a cada nivell i llengua, on elaborar material didàctic per a poder incorporar-ho en les classes. Està especialment dirigit al professorat de les EOI, encara que un altre professorat … Read more