Curs a distància – Les “soft skills”, competències clau per a la tutoria

“Les habilitats blanes reben poc respecte però faran o arruïnaran la teua carrera”

Peggy Klaus

La finalitat de l’acció tutorial és contribuir al desenvolupament personal i social de l’alumnat. Soft skills o habilitats blanes són un conjunt de competències que van més enllà dels coneixements de tipus tècnic (hard skills) i que cada vegada van guanyant més valor en el desenvolupament dels i les professionals.

És fonamental fer germinar aquest tipus d’habilitats des de l’acció tutorial per al  desenvolupament integral de l’alumnat, així com per a facilitar el trànsit entre les etapes formativa i laboral.

Habilitats com treball en equip, resolució de problemes i presa de decisions,  habilitats comunicatives, gestió del temps, actitud positiva, intel·ligència emocional, flexibilitat i capacitat d’adaptació seran l’eix del nostre curs.

Paraules clau: soft skills, competències, acció tutorial

[FITXA DEL CURS]