Curs “Relació sensorial i emocional en l’aprenentatge de l’alumnat amb diversitat funcional”

Els sentits capten la informació de l’entorn que ens envolta i també del nostre propi cos. Aquesta informació genera emocions i sentiments que ens ajuden a tindre respostes adaptades. Existeix una relació neurobiològica entre sentits i emocions. És important conéixer com funcionen els sentits, les emocions i les relacions que s’estableixen entre tots dos. De la mateixa manera és necessari saber què succeeix quan existeixen alteracions sensorials i/o emocionals en l’alumnat amb diversitat funcional, com afecten aquestes alteracions en la seua conducta i en el seu aprenentatge, i per descomptat, com hem d’intervindre. Aquestes i altres qüestions seran tractades en aquest curs a distància.

Paraules clau: sentits, estat emocional, diversitat funcional.

[INSCRIPCIÓ]