Des del Cefire de Torrent vos oferim per segon any les II Jornades del Racó d’Ademuz. La jornada tindrà lloc el dia 27 de juny a l’IES i CRA Ademuz, en la localitat d’Ademús.

L’objectiu de les jornades és donar visibilitat a l’escola rural, posar en contacte i crear xarxes entre el professorat dels centres rurals i ser un lloc de trobada per a docents que desitgen iniciar alguna activitat formativa comuna i/ o que desitgen realitzar algun projecte col·laboratiu. Durant la jornada es realitzaran diversos tallers relacionats amb la dinamització de la biblioteca escolar, creació de situacions d’aprenentatge arran una avaluació competencial, podcast com a eina per al desenvolupament de la competència oral, així com una proposta pràctica envers l’ús dels materials i dels espais a l’aula d’infantil.

Per la vesprada, coneixerem amb profunditat l’entorn natural ja que farem un itinerari didàctic pel riu Ebrón.

Els principals destinataris són els equips directius i docents que desitgen millorar la seua pràctica educativa en centres rurals o que vulguen ampliar els seus coneixements sobre els entorns rurals.

Animeu-vos a participar!