Jornades Lectures i Escola: Deixem que trie l’alumnat?

Els dies 3 i 5 de maig tindran lloc al Teatre Jaume I d’Algemesí les Jornades Lectures i Escola: Deixem que trie l’alumnat? La intenció d’aquesta formació ésreflexionar sobre la lectura en l’àmbit educatiu. Cal obligar a llegir? Cal que tot l’alumnat llija el mateix? Qui ha de triar les lectures? Llegirem a casa? A l’aula? A la biblioteca? I què fem de les lectures? En parlem? Les examinem? Les avaluem?

El dia 3 comptarem amb la presència d’Elisabet Roig i Fina Girbés, com a guanyadores dels premis literaris d’Algemesí (en narrativa i poesia, respectivament); de Pasqual Alapont, com a un dels nostres grans autors; d’Urbà Lozano que, a més d’escriptor, és docent i preparador de docents, en un acte conduït per la divulgadora literària Irene Rodrigo. El dia 5 serà el moment de compartir experiències de lectura a les aules i als centres educatius a càrrec de professorat d’Algemesí.