II Jornades de poesia infantil a l’escola

Durant l’1 i el 2 d’abril tindran lloc les II Jornades de poesia infantil a l’escola de manera semipresencial (l’1 en línia i el 2 a l’Espai Joan Fuster de Sueca). Al llarg del cap de setmana intentarem traure la poesia dels llibres per fer-la present a l’escola, especialment als primers cursos.

En aquesta segona edició de les jornades, volem situar la màgia en el centre del nostre interés, perquè pensem que màgia i poesia s’agafen de la mà i poden arribar a fusionar-se. Aspirem a les combinacions màgiques de paraules i sons que són capaces de parlar un llenguatge que apel·la directament a la infantesa i alhora que emocionem els més adults. D’ahí ve el subtítol de dites jornades: “La màgia de les paraules: versos que parlen, versos que emocionen” .

Per un altre costat, mirarem també com la poesia pot interactuar amb diferents llenguatges artístics com la fotografia, el teatre, la naturalesa… donant-li una qualitat encara més profunda a la nostra poesía.