Incorporació de les llengües familiars no curriculars a l’aula

Curs ‘Incorporació de les llengües familiars no curriculars a l’aula’

Donem per finalitzada l’edició d’aquesta formació per al curs 2020-2021 que té com a objectius principals, d’una banda, visualitzar els repertoris lingüístics de l’alumnat i, de l’altra, incorporar-los al procés d’ensenyament-aprenentatge.

El curs ofereix bones pràctiques, indicacions i recursos per aconseguir que les llengües familiars siguen considerades una ferramenta lingüística més que cal incorporar a l’aula i no únicament una referència cultural puntual.

A la fi, es persegueix fomentar la metodologia TIL-TILC en què tant les llengües curriculars com les no curriculars es treballen de forma integrada per aconseguir que l’alumnat millore no només la competència lingüística sinó també la competència plurilingüe i intercultural.