#ReptesCEFIRE

Des de les assessories dels CEFIRE, tant territorials com específics, us proposarem reptes quinzenals a resoldre amb els vostres companys i companyes o amb l’alumnat en temps de confinament. Es tracten de propostes didàctiques on es formularan idees inspiradores per a l’atenció educativa del vostre alumnat. Així que, us convidem a participar en la resolució de reptes i compartir les vostres experiències en les xarxes socials.
En cas de tindre algun dubte, suggeriment o voler compartir la resolució del repte podeu posar-vos en contacte a través del correu electrònic del CEFIRE, 46402880@gva.es.
Anima’t i participa!

val
Acompanyament per a la transició i acollida per al curs 2020/2021

Volem agrair-vos a tots i a totes la participació del dilluns 11 de maig a la sessió de Junts amb Webex.
Ara toca fer un pas més, vos presentem un repte, llanceu els vostres recursos sobre transició i acollida per tal de compartir-los i que el nostre treball d’orientació siga cada dia millor.
Podeu fer-ho enviant el recurs a inclusiva.orientacio@gva.es o publicant un tuit citant el compte @CEFIREambitINC i amb l’etiqueta #reptetransició.
Nosaltres els compartirem a la pàgina del CEFIRE ESPECÍFIC D’EDUCACIÓ INCLUSIVA de manera organitzada per facilitar que siguen accessibles.