Curs a distància: ABC de la Inclusió. 3ra edició

El curs a distància “ABC de la inclusió. 3ra edició” organitzat pel CEFIRE d’Educació Inclusiva, pretén, principalment, facilitar recursos que ajuden al professorat a dinamitzar una resposta educativa inclusiva i de qualitat. Com? A partir del coneixement tant del marc conceptual i normatiu, com de les implicacions que es deriven d’una escola inclusiva.

Aquesta formació té una durada de 30 hores i va dirigida a tot el professorat, perquè tots i totes les docents hem de garantir una resposta inclusiva al nostre alumnat.

En les edicions anteriors s’han format més de 600 docents de tota la comunitat i perquè la seua avaluació ha sigut molt positiva i enriquidora, llancem la tercera edició amb 350 places més.

El curs serà online i es realitzarà del 1 d’octubre al 19 de novembre, sent tutoritzat pels assessors i assessores de l’àmbit d’educació inclusiva.

Si vols més informació, pots accedir al següent enllaç: INFORMACIÓ I INSCRIPCIÓ ABC DE LA INCLUSIÓ. 3ra edició