II jornades de biblioteques escolars: La biblioteca com a agent formador i innovador

bànner valencià jornades octubre 2919

OBJECTIUS

• Fomentar l’hàbit de la lectura.
  • Elaborar recursos i desenvolupar estratègies que afavorisquen la lectura.
  • Conéixer les possibilitats de la biblioteca escolar com a agent formador, innovador i de qualitat educativa.
  • Facilitar models de gestió, de cooperació bibliotecària i creació de xarxes.
  • Explicar la importància de la biblioteca escolar com a eix democratitzador i inclusiu per a l’accés a la informació i el coneixement al llarg de la vida.

CONTINGUTS

• El paper de la biblioteca escolar com a agent formador, innovador i de qualidat.
  • Models de gestió, de cooperació bibliotecària i creació de xarxes.
  • Contribució de la biblioteca escolar a l’accés de la informació i el coneixement al llarg de la vida.
  • Projectes, plans i recursos motivadors des de la biblioteca escolar. Activitats per a l’animació lectora.

Inscripció

PROGRAMA DE LA JORNADA