Preparant la II Confint de la Xarxa de Centres per la Sostenibilitat de la Comunitat Valenciana – CSCV

Des del CEFIRE CTEM estem preparant la II CONFINT de la nostra Xarxa que tindrà lloc el dia 8 de juny. El nostre alumnat tornarà a trobar-se després de 2 anys sense poder fer-ho. En aquesta ocasió, i per coincidir amb el dia mundial dels oceans, estarà dedicada a la mar.

Durant la jornada, que tindrà lloc al Centre d’Educació Ambiental de la Comunitat Valenciana, (CEACV) a Sagunt, l’alumnat representant dels centres de la xarxa compartirà projectes i elegirà la seua representació a la Confint Estatal, que es celebrarà a abril de l’any 2023 en un lloc encara per determinar.

Aquesta conferència, inspirada en la primera conferència infanto-juvenil “Tinguem cura del planeta” que es va celebrar a Brasilia l’any 2010, preten l’empoderament de l’alumnat com agent de canvi i posa la vida com a centre del procés.