Projecte ERASMUS+ STEAM-H Millorar l’experiència d’aprenentatge STEM a les escoles primàries a través d’un enfocament multidisciplinari basat en Steam (ByLinedu)

ByLinedu està participant en el projecte ERASMUS+

STEAM-H Millorar l’experiència d’aprenentatge STEM a les escoles primàries a través d’un enfocament multidisciplinari basat en Steam.

En aquest context, tenim el plaer de comunicar-los que durant els últims mesos s’han produït importants avanços en aquest projecte i volem compartir-lo amb vostés.

Ja estan disponibles en l’apartat RESULTATS de la nostra web steamh.eu els següents materials didàctics i de suport en espanyol, per a la implementació d’activitats STEAM a la seua aula o espai educatiu. Es tracta de versions preliminars molt pròximes a la seua versió final..

IO3:

– Programa de Formació del professorat (document digital)

– Curs en línia de formació del professorat.

IO4:

– Manual pedagògic.

Les versions definitives d’aquests resultats es publicaran quan s’analitzen els tests que es realitzaran amb docents i alumnes de Primària a Alemanya, Itàlia, Irlanda i Espanya.

Li recordem que també pot trobar un Mapa de Competències i un OER-Repositori obert de recursos i activitats STEAM

Els convidem a consultar-los i esperem que siguen del seu interès.

Una salutació,

Celia Ruiz Secretària Tècnica ByLinedu