Curs Veig l’aire que respire… al meu centre

Aquest curs de formació està emmarcat en la iniciativa social VÉOLO, l’objectiu de la qual és la millora de la qualitat de l’aire a les ciutats a través de la formació del professorat per al canvi en l’educació ambiental de l’alumnat.

El curs preveu el desenvolupament d’un projecte col·lectiu en el centre educatiu adaptat als aspectes socials i ambientals del territori, als recursos disponibles en el centre, al nivell de l’alumnat i als interessos i necessitats del professorat. Tutoritzat per professionals amb experiència en innovació social i contaminació atmosfèrica (Equip VEO) mitjançant sessions formatives presencials, suport a distància a través de Moodle i 1 o 2 tutories individuals en el mateix centre educatiu.

Podeu fer la inscripció en el següent enllaç.