De l’espai a l’aula

T’interessa l’enginyeria i la ciència aeroespacial? T’agradaria acostar a l’aula el coneixement i les tècniques utilitzades en l’Agència Espacial Europea? S’atreviran els teus alumnes a proposar investigacions científiques perquè es realitzen en l’Estació Espacial Internacional? Vols aprendre com els teus alumnes poden construir un mini-satèl·lit perquè siga llançat per un míssil a 1.000 m d’altura?

Si les teues respostes són afirmatives, el CEFIRE CTEM posa a la teua disposició una jornada informativa sobre el programa “De l’espai a l’aula” desenvolupat per l’ESA (Agència Espacial Europea) a través de ESERO (Oficina Europea de Recursos per a l’Educació Espacial a Espanya).

El programa inclou: recursos educatius, formació als docents i materials que permeten treballar a les aules de primària i secundària continguts propis de la investigació aeroespacial.

La jornada tindrà lloc via WebEx (online) i de manera síncrona el 24 de novembre a les 17.00h.

Pots inscriure’t en el aquest enllaç i viatjar, “a l’infinit i més enllà“.