Escuela Pensamiento Computacional 2020 – 2021

L’Escola de Pensament Computacional és un projecte del Ministeri d’Educació i Formació Professional que es desenvolupa en col·laboració amb les Conselleries i Departaments d’Educació de les comunitats i ciutats autònomes. L’objectiu de l’escola és oferir recursos educatius oberts, formació i solucions tecnològiques que ajuden els docents espanyols a incorporar aquesta habilitat a la seua pràctica docent a través d’activitats de programació i robòtica.

La primera convocatòria de formació d’aquest projecte es va realitzar en el curs 2018/19. Durant el curs 2019/20 es va inscriure a més d’un miler de docents de la pràctica totalitat de l’Estat. En aquesta entrada del nostre portal web podeu veure les conclusions del projecte.

De cara a el curs 2020/2021 es mantenen tres nivells, amb diferents objectius, requisits inicials i públic objectiu:

• Nivell I: Educació Infantil + 1r – 2n – 3r d’Educació Primària.
  • Nivell II: 4t – 5è – 6è d’Educació Primària + 1r – 2n d’ESO.
  • Nivell III: 3r – 4t d’ESO + Batxillerat i Formació Professional.

Per a poder conéixer el programa, l’INTEF ens ha proporcionat un dossier del projecte i una fitxa del curs.

El professorat interessat s’ha d’inscriure a través d’aquest formulari fins el dia 21 d’octubre de 2020. Es donarà prioritat a centres amb almenys dos persones matriculades.

Ens posarem en contacte amb els 20 participants seleccionats de cada nivell a partir del 22 d’octubre.