Les vacunes. La fi del COVID-19.

Xarrada amb Aida Ivars i Tomás Hernández , “Los gatos con batas”.

El dimecres 20 de maig a les 17:30 a Webex.

Les Trobades STEM amb l’alumnat estan concebuts perquè participen professors de Ciències, Tecnologia o Matemàtiques (CTEM) al costat d’un grup dels seus estudiants. A aquest efecte, cada docent podrà seleccionar fins a 10 alumnes/as per a la seua participació.

La trobada Les vacunes: la fi del Covid-19 està dirigit a mestres/as i professorat de l’àmbit CTEM i a alumnat de Primària i primer cicle de l’ESO. Aquesta trobada està concebuda com una xarrada didàctica abordada des d’un punt de vista lúdic i teatralitzat, en el qual el conegut duo divulgador ens donarà claus sobre: què són les vacunes, com s’elaboren, quina utilitat tenen i com ens poden ajudar a acabar amb aquesta pandèmia, igual que ho han fet amb altres al llarg de la història.

És aconsellable que el professorat prepare al costat dels seus alumnes algunes preguntes en relació a aquests temes, amb la finalitat de fer la trobada més interactiva i àgil.

Inscripció:

Els i les docents que vulguen participar en aquesta trobada al costat del seu alumnat hauran d’enviar un correu a ctem.fiq@gva.es per a inscriure’s. En aquest correu s’haurà d’indicar el nom, cognoms, correu i centre educatiu, tant del docent com de cada alumne/a.

Dos dies abans de la data de la xarrada s’enviarà la contrasenya per a entrar en la reunió a tots els participants, després ja no es tornarà a enviar. Es prioritzarà a les persones que envien el correu des de gva i l’ordre d’inscripció.

Com es tracta d’una xarrada d’una hora, la formació no se certificarà.

Es pot trobar un vídeo amb les respostes dels experts en: https://youtu.be/CEadcrMhnvM