“Makers” moviment Maker i la seua resposta davant la crisi

Taula redona sobre la resposta ciutadana des del moviment Maker davant la crisi sanitària i social, amb Penélope Teruel,  coordinadora de la Plataforma Junts Som més Fortes CV, Silvia Rueda  directora del Departament Informàtica ETSE-UV, coordinadora de Girls4STEM i responsable STEM-UV. Bernat Llopis confundador i coordinador de l’Associació ByL Iniciatives Educatives (ByLinedu). Professor d’FP en Escoles San José (València)

Dimarts 19 de maig a les 17.30h en Webex

Silvia Rueda  és directora del Departament Informàtica ETSE-UV, coordinadora de Girls4STEM i responsable STEM-UV

Penélope Teruel Recio és coordinadora de la plataforma Junts Som més Fortes CV que agrupa les diferents iniciatives Makers de la Comunitat Valenciana

Bernat Llopis és confundador i coordinador de l’Associació ByL Iniciatives Educatives (ByLinedu). Professor d’FP en Escoles San José (València)

Es parlarà sobre la resposta de la ciutadania davant una situació inèdita mitjançant el disseny i fabricació de solucions en un breu espai de temps. Amb la finalitat de col·laborar amb diferents les autoritats i institucions i ajudar d’aquesta manera a pal·liar els efectes adversos sociosanitaris d’aquesta crisi.

Després de les seues intervencions, els participants podran formular-los preguntes sobre les diferents accions empreses, sobre les notícies aparegudes en els últims dies o qualsevol dubte o aclariment de la seua intervenció.

Per a apuntar-se cal enviar un correu a ctem.tecno@gva.es i t’enviarem la contrasenya per a entrar en la taula redona unes hores abans de començar.

Es prioritzarà les persones que envien el correu des del compte de gva i l’ordre d’inscripció. En el correu cal incloure nom, cognoms i centre de treball.

Com es tracta d’una activitat d’una hora, la formació no se certificarà.