Les matemàtiques que ens envolten

Aquest recurs forma part del curs on line “Recursos matemàtics per a ESO i Batxillerat”

La utilització de l’entorn (paisatges,monuments, edificis,…) per treballar les matemàtiques facilita a l’alumnat l’adquisició d’un aprenentatge més significatiu i una actitud positiva cap a aquestes.

L’alumnat entén la necessitat, la utilitat i els beneficis de conéixer diverses eines matemàtiques per resoldre situacions en la seua vida.

Les activitats que us presentem permeten a l’alumnat reconéixer multitud d’elements matemàtics i fer les interpretacions i estimacions oportunes per a resoldre problemes relacionats amb superfícies i volums, progressions, tessel·lacions…

Aquestes activitats poden realitzar-se com tasques tancades facilitant les dades o bé com obertes on l’alumnat estima les dades.

Pots descarregar-te Les matemàtiques que ens envolten en pdf ací