Les III Jornades de convivència  “Treballant junts per la nostra convivència”

Les III Jornades de convivència  “Treballant junts per la nostra convivència”, organitzades dones del Departament d’Educació de l’Ajuntament d’Alcoi, ContrAcoso i Educalcoi, i en els quals col·labora el CEFIRE d’Alcoi, és desenvoluparan els dies 3, 4 i 5 de març en l’Àgora.

Els matins els dedicarem a realitzar un taller de prevenció de l’assetjament escolar per als alumnes de 1r d’ESO a càrrec d’AEPAE (Associació Espanyola per a la Prevenció de l’Assetjament Escolar), en horari de 9.30 a 11 i d’11.30 a 13h. Si esteu interessats a participar-hi en aquests tallers, heu de sol·licitar la vostra inscripció a la següent adreça de correu electrònic  contracoso@gmail.com. Els mateixes s’acceptaran per rigorós ordre d’entrada fins a completar l’aforament dels 6 tallers oferits.

Dedicarem dues vesprades a la formació exclusiva dels docents, de 17 a 20h., el 3 i 4 de març i una vesprada inclourem també als famílies, el 5 de març, en el mateix horari.

Ací teniu per a descarregar-vós el programa dels Jornades:

Organizacion jornadas marzo