25N en CEE El Somni

El passat 22 de novembre l’alumnat i el professorat del CEE El Somni, ens obrien les portes del seu centre per oferir-nos una visita al mateix, així com mostrar-nos tot el treball que havien fet amb motiu de la propera celebració del 25N.

Les persones assessores que vam anar, van gaudir moltíssim amb la visita, preparada a consciència i amb tanta il·lusió pels xiquets i xiquetes del centre. Van ser excel·lents amfitriones i amfitrions i vam conéixer de primera mà el centre i els estudis que fan, explicats molt bé amb una presentació.

Vam fer tallers conjunts de papallones de tot tipus, entrevistes per a la televisió que tenen a l’escola, i vam aprendre moltíssim.

Ens van intercanviar regalets de record, galetes per part d’ells i bolis per part nostra.

Una jornada molt profitosa i entranyable sense dubtes. Gràcies pet tot i per tant.

Ara a esperar al 13 de desembre a que ens visiten al CEFIRE d’Alacant.