L’Escola Canta 2022-2023

L’escola canta torna en una nova edició per al curs 2022/2023. Enguany, aquest projecte forma part d’Escolarts, conjuntament amb l’Escola Dansa, l’Escola fa Teatre i l’Escola fa Ràdio. La cantata de l’edició de l’Escola Canta 22-23 porta per títol La missió de Robi, i és obra del compositor Marcel Ortega i l’escriptora Isabel Marín.

Podeu accedir al dossier, la resolució i el formulari d’inscripció per als centres des de la pàgina web de la Direcció General d’Innovació Educativa i Ordenació: https://ceice.gva.es/va/web/innovacion-educacion/escolarts#escola-canta

Materials didàctics de la cantata

A continuació teniu a l’abast els materials didàctics desglossats per treballar la cantata a l’aula. Si ho preferiu, també podeu descarregar el paquet complet de materials en un únic fitxer comprimit (460 Mb).

✍️ Presentació en vídeo dels autors

🔊 Àudios amb veu

🔊 Àudios sense veu

📖 Lletres de les cançons