WEB 3.0 #EFaCASA

Autoria: Grup d'Investigació 'Activitat Física, Educació i Societat' (AFES).

Breu descripció: Infografies que inclouen recomanacions generals d'higiene, principis de procediment i exemples d'activitats segons els blocs de continguts d'Educació Física.

Cliqueu a la imatge per accedir a les infografies.

Tags: #infografia #recomanacions_COVID #EFsegura

Autoria: participants en el curs Projecte Eva, impartit per Jorge Lizandra (Universitat València).

Breu descripció: Infografia (Genial.ly) col·laborativa realitzada com a tasca dins del curs "Disseny d'intervencions educatives i col·laboratives per a la promoció d'estils de vida actius des de la classe d'educació física", vinculat al Projecte EVA de la Facultat de Magisteri de la Universitat de València.

Tags: #infografia #recursosEF #projecteEVA #

Autoria: Iván Ramírez - CEIP Blasco Ibáñez (Castelló)

Breu descripció: Infografia (Genial.ly) com a exemple de proposta d'activitats per a l'alumnat i recursos per a fer activitat física durant el confinament

Tags: #infografia #recursosEF #EFencasa #reptes #ball #jocs #construcció_joguets

Autoria: Joan Daudén - CEIP Vicent Marçà (Castelló)

Breu descripció: Tres propostes fetes amb Genial.ly:

1. "Orientació a casa"
  2. "El camí cap a Ítaca fent malabars"
  3. "L'esport amb valors. Homenatge a M. Robinson"

Tags: #Genial.ly #recursosEF #orientació #malabars #esport #valors

Autoria: Nando Sanchis

CEIP Gloria Fuertes (San Miguel de Salinas)

Breu descripció: Projecte de treball per al 3r trimestre, en 5é i  6é de primària en el CEIP Gloria Fuertes, basat en reptes relacionats amb l'EF i amb el futbol com a eix. Reptes en format Lliga i Torneig que es podrien adaptar a la temàtica i reptes desitjats.

Tags: #Genial.ly #recursosEF #reptes #torneig #esport #futbol #projecte

Autoria: Alfonso Escrig -  IES Alfons XIII (Vall d'Alba)

Breu descripció: Proposta de realitat virtual (VR). Visita immersiva mitjançant fotos 360º a zones verdes de la ciutat de Castelló. Tot això en un entorn gamificat. A més, teniu multitud de propostes variades de l'àmbit de les TIC i l'expressió corporal en el seu canal de YOUTUBE.

Tags: #Ruta_virtual #VR #Gamificació #GBL #Inclusiva #Diversitat_funcional #Saludable #Educació_Física #Mooc #Castelló #Parc #COVID #Animoji #FCPX #Clips

Captura de pantalla 2020-04-18 a las 17.51.02

Autoria: Manu Wic - IES La Marxadella - Torrent (València)

Breu descripció: Accés a carpetes Drive amb tot el material del ParchEF: quadern alumne, tauler, fitxes, normativa, instruments d'avaluació, joc complet,...

Tags: #ParchEF #recursosEF #ABJ #instruments_avaluació #jocs

Autoria: Raúl Luna  - CEIP Cervantes - Vila-real (Castelló)

Breu descripció: Proposta per a infantil que consta de 3 parts:

1. Infografia (Canva) "Derrotem al coronavirus amb..."

2. Presentació (PREZI) "Derrotem al coronavirus ... al planeta Terra". Diferents proves per a realitzar cada dia amb ajuda de vídeos i enllaços externs

3. Breakout (Genial.ly) "El misteri de l'illa del Coronovirus", com a proposta d'activitat per a l'alumnat durant el confinament.

Tags: #jocs #minijocs #reptes #proves #gynkana #psicomotricitat #infantil #english