INCLUSIVA #EFaCASA

Autoria: Pedro Sánchez CEE - Castell Vell (Castelló)

Breu descripció: Destaquem d'entre totes les que ens va facilitar la proposta de coreografia sensorial del nostre company Pedro.

Tags: #palsy #jocs #diversitat #inclusiva #cooperació #sensorial #motòrics #paràlisicerebral #TEA

Autoria: Jaume Ramis CEIP - “La Torreta” Mª Francisca Ruiz Miquel (La Vila Joiosa)

Breu descripció: Destaquem la proposta #UnaTonaD’ànims on els alumnes han de cooperar per arribar virtualment a llocs propers al centre i donar ànims. El vídeo va acompanyat de piktos, molt útils si teniu alumnat TEA.

Tags: #habilitats_motrius #jocs #minijocs #reptes #cooperació #TEA #emocions #Autisme

Autoria: José Manuel Pla Granero i Iván Monteagudo García - CEE Professor Sebastián Burgos de València.
Breu descripció: apartat de la web Mestreacasa del centre amb diferents propostes d'activitats per a fer a casa. Amb suport de vídeos explicatius i una seqüència per setmanes.
Tags: #EFI #inclusiva #pictogramas #actividad_física

Autoria: Iván Olivares i Amparo Solís - CRA Palancia Espadán  - Castellnovo, Navajas i Vall d'Almonacid.

Breu descripció: llista de reproducció de vídeos d'Iván amb molts reptes per a fer des de casa amb recolzament de pictogrames (Amparo) que trobareu als botons del blog d'Iván Olivares i del blog EF del CRA Palancia Espadán.

Tags: #EFI #inclusiva #pictogrames #activitat_física #retos