CANALS #EFaCASA

Autoria: Pedro Mendo - CEIP Cervantes Dualde - Betxí (Castelló)

Breu descripció: Canal on trobareu moltes propostes i variades. Des de Ioga, Jocs amb peluixos, jocs amb materials de casa, joc simbòlic i molt més. Amb Pedro i el seu fill Pol demostrant gran varietat d'activitats que es poden fer des de casa.

Tags: #habilitats_motrius #jocs #minijocs #reptes #joc_simbòlic #emocions #ioga

Autoria: Leticia  Alonso - CRA La Serrania - Losa del Obispo (València)

Breu descripció: Canal on trobareu moltes propostes i variades. Des d'Acrosport, Jocs casolans amb materials reutilitzats, com fer un guant de Pilota, malabars.

Tags: #habilitats_motrius #jocs #minijocs #reptes #recicla #pilota #acrosport

Autoria: Joan Daudén - CEIP Vicent Marçà (Castelló)

Breu descripció: Canal de vídeos amb propostes per a realitzar activitat física a casa. Reptes d'habilitat, jocs pilota valenciana i jocs populars adaptats de l'espai i materials que disposem en casa. Destaquem els vídeos "Juguem a casa", també disponibles en el ReDi (Rebost Digital de la Conselleria d'Educació)

Tags: #reptesmotrius #primària #jocs_populars #pilota_valenciana

Autoria: Jaume Ramis CEIP - “La Torreta” Mª Francisca Ruiz Miquel (La Vila Joiosa)

Breu descripció: Canal on trobareu multitud de reptes per a treballar a les vostres classes. Destaquem la proposta final #UnaTonaD’ànims on els alumnes han de cooperar per arribar virtualment a llocs propers al centre i donar ànims. A més, els últims videos van acompanyats de piktos, molt útils si teniu alumnat TEA.

Tags: #habilitats_motrius #jocs #minijocs #reptes #cooperació #TEA #emocions #Autisme

Autoria: Fran García & Luz Algarra CEIP - La Mediterrània (Orpesa, Castelló)

Breu descripció: Canal molt variat on trobareu multitud de llistes. Us recomanem la llista EF Primària per a treballar la condició física a les vostres classes. També perfectament, útil per al primer cicle de l'ESO.

Tags: #condiciófísica #jocs #salut #reptes #escalfament #contes #relaxació #estiraments #mediació

Autoria: David Esteve

Col·legi San Cristóbal (Castelló)

Breu descripció: Llista de reproducció amb vídeos d'activitats i jocs de coordinació, equilibri, circuits i molt més.

Tags: #coordinació #equilibri #circuits #EFacasa #jocs

Canal: "Ens movem" - RTVE en col·laboració amb el Ministeri d'Educació.

Breu descripció: Un grup de docents d'EF, alguns/es de la Comunitat Valenciana, han preparat i dissenyat una sèrie d'activitats d'un nou espai de televisió (“Nos Movemos”), que s'emetrà tots els dies en els canals de televisió espanyola La 2, Clan TV i Teledeporte. Més info a la nota de premsa.

Tags: #Nos_movemos #televisió #Clan #piEFcitos #EFacasa

Canal: "Vídeos educativos y de divulgación sobre actividad física, ejercicio físico, deporte y salud". Rafael Nogués Martínez. IES Blasco Ibáñez de Cullera.

Breu descripció: En aquest canal s'ofereixen vídeos relacionats amb l'activitat física, l'exercici físic, l'esport i la salut. Es pretén conscienciar al públic que la pràctica regular d'exercici físic i esport ajuda a la prevenció, tractament i curació de moltes malalties. Els vídeos estan dirigits al públic en general, però fonamentalment al professorat d'educació física i el seu alumnat. També hi ha vídeos de rutines i sessions d'exercicis per a aplicar a les classes d'educació física. Així com tutorials per a construir materials esportius.

Tags: #EducaciónSecundaria #EducaciónFísica # VídeosEducativos # Salud #Escuela #Ejercicio #Divulgación #SaludEscolar #Innovación Educativa #VídeoEscolar