AyL FRANCESC

Mestre d'Audició i Llenguatge/ maestro de Audición y Lenguaje: Francesc Agustí.
agusti_framar@gva.es

Dilluns, 15 de juny de 2020

Xiquetes i xiquets del CEE Ruiz Jiménez,

Ha arribat l’hora de dir-nos adéu, o millor dit, fins després. Ha sigut un plaer tindre-vos a totes i tots com a alumnes en este curs de tants canvis inesperats. Heu treballat molt durant el primer quadrimestre i em consta que també durant el període no-presencial. La valoració global és, sense cap mena de dubte,  d’excel·lent.

Abans d’anar-nos-en de vacances, però, hem de treballar un poquet més ja que esta última setmana també és lectiva. Per tant, ací vos deixe la proposta didàctica general per al període comprés entre el 15 i el 18 de juny, ambdós inclusivament, classificada com sempre per necessitats/interessos.

-Expandir el llenguatge en el vessant receptiu (camp semàntic de l’estiu).
https://drive.google.com/file/d/1ZQNmtVW2zieiP-jtv3HWzNofWOqs0gY_/view?usp=sharing

-Expandir el llenguatge en el vessant expressiu (camp semàntic de l’estiu).
https://docs.google.com/presentation/d/1n9qdGOG34bQsRFHnSPEzxhpwoOxUTOYLIGcOLbsRWuE/edit?usp=sharing

-Generalitzar el lèxic relatiu al camp semàntic de l’estiu.
https://docs.google.com/presentation/d/1BHIxdy2Hcn9V1qA3MIM3FS5RFInoiB4mqWRXMc4fOe0/edit?usp=sharing

-Afermar les parts fines de l’esquema corporal des del vessant expressiu.
https://drive.google.com/file/d/1fYyOW3-YfwNC4pmQ0N737HRbkMTXTSwR/view?usp=sharing

-Integrar els fonemes treballats en paraules noves.
https://drive.google.com/file/d/1hurL83eJIV59cQCLnB6LRmr5lsdrutL4/view?usp=sharing

Però açò no acaba ací. Ja sabeu que m’agrada posar deures perquè treballeu, apreneu i vos feu majors, de manera que tot seguit vos escric la llista de possibles tasques, més senzilles, per al període vacacional. Així doncs, algunes d’elles són: aprendre a jugar a un joc de taula (dominó o Speed Cups, per exemple); fer esport;  repassar de tant en tant tot allò aprés durant el curs perquè no se’ns oblide (així al setembre tot serà més fàcil); tenir cura d’una planta i també, i no menys important,  fer castells d’arena, mirar les estreles, cantar, ballar, jugar, riure i sobretot, ser feliços.

L’any que ve estaré en un altre col·le, però no dubteu que em passaré a vore-vos en més d’una ocasió.

Sempre vos recordaré amb molta estima.

Fins ben prompte!

Francesc Agustí

Lunes, 15 de junio de 2020

Niñas y niños del CEE Ruiz Jiménez:

Ha llegado la hora de decirnos adiós, o mejor dicho, hasta luego. Ha sido un placer teneros a todas y todos como alumnos en este curso de tantos cambios inesperados. Habéis trabajado mucho durante el primer cuatrimestre y me consta que también durante el periodo no presencial. La valoración global es, sin lugar a dudas, de excelente.

Pero antes de irnos de vacaciones tenemos que trabajar un poquito más ya que esta última semana también es lectiva. Por lo tanto, aquí os dejo la propuesta didáctica general para el periodo comprendido entre el 15 y el 18 de junio, ambos inclusive, clasificada como siempre por necesidades/intereses.

-Expandir el lenguaje en la vertiente receptiva (campo semántico del verano).
https://drive.google.com/file/d/1ZQNmtVW2zieiP-jtv3HWzNofWOqs0gY_/view?usp=sharing

-Expandir el lenguaje en la vertiente expresiva (campo semántico del verano).
https://docs.google.com/presentation/d/1n9qdGOG34bQsRFHnSPEzxhpwoOxUTOYLIGcOLbsRWuE/edit?usp=sharing

-Generalizar el léxico relativo al campo semántico del verano.
https://docs.google.com/presentation/d/1BHIxdy2Hcn9V1qA3MIM3FS5RFInoiB4mqWRXMc4fOe0/edit?usp=sharing

-Consolidar las partes finas del esquema corporal desde la vertiente expresiva.
https://drive.google.com/file/d/1fYyOW3-YfwNC4pmQ0N737HRbkMTXTSwR/view?usp=sharing

-Integrar los fonemas trabajados en nuevas palabras.
https://drive.google.com/file/d/1hurL83eJIV59cQCLnB6LRmr5lsdrutL4/view?usp=sharing

Pero esto no termina aquí. Ya sabéis que me gusta poner deberes para que trabajéis, aprendáis y os hagáis mayores. Por ello, a continuación os escribo la lista de posibles tareas, más sencillas, para el periodo vacacional. Así pues, algunas de ellas son: aprender a jugar a un juego de mesa (dominó o Speed ​​Cups, por ejemplo); hacer deporte; repasar de vez en cuando todo lo aprendido durante el curso para que no se nos olvide (así en septiembre todo será más fácil); cuidar de una planta y también, y no menos importante, hacer castillos de arena, mirar las estrellas, cantar, bailar, jugar, reír y sobre todo, ser felices.

El año que viene estaré en otro cole, pero no dudéis que me pasaré a veros en más de una ocasión.

Siempre os recordaré con mucho cariño.

¡Hasta bien pronto!

Francesc Agustí

Dilluns, 8 de juny de 2020

Bon dia xiquetes i xiquets!

Com esteu? Ja teniu preparades les xancletes i les ulleres de sol? Vinga, que d’ací a dos setmanes ja inaugurem l’estiu de l’any 2020. Però mentrestant, hem de continuar treballant, aprenent coses noves i també afermant d’altres ja vistes. Recordeu que, abans que el curs finalitze, passarem llista per comprovar qui ha fet els deures! 😊

Dit això, tot seguit vos adjunte la proposta global de treball per al període comprés entre el 8 i el 12 de juny, ambdós inclusivament.

-Aprendre/afermar les 4 emocions bàsiques.
https://docs.google.com/presentation/d/1wOdZqq6PIPTdED4OwSHEWWtmv1T2dnN5bPX6nN2ARoA/edit?usp=sharing

-Aprendre/afermar la identificació facial de les 4 emocions bàsiques.
https://docs.google.com/presentation/d/1UFb14tb-Dz17H87nbKUg17mCMR6GJRb93GlVNgmJWlA/edit?usp=sharing

-Aprendre/afermar l’associació d’emocions a situacions determinades.
https://docs.google.com/presentation/d/1aXFVQrakue1gG-wPI6PCPn-f_8yZfyeig6bs8e-HqEw/edit?usp=sharing

-Repassar les parts fines de l’esquema corporal, des del vessant receptiu.
https://drive.google.com/file/d/17HGu3JYIhTqDvWWtf_A-HpYxIxH5oSsD/view?usp=sharing

-Generalitzar el camp semàntic dels joguets.
https://docs.google.com/presentation/d/1Thuzutiz6sk4oEN4KGwKbE2bHGVL5E7JoGxkDNBeteA/edit?usp=sharing

Estos dies també vos enviaré una proposta didàctica individualitzada a l’adreça dels vostres familiars.  Seguint el costum, vos recorde la meua: agusti_framar@gva.es

Sigueu bons, treballeu molt i no baixeu la guàrdia! Hem de continuar sent superherois amb la mascareta ben posada i les mans ben netes!

Francesc Agustí

Lunes, 8 de junio de 2020

¡Buenos días niñas y niños!

¿Cómo estáis? ¿Ya tenéis preparadas las chanclas y las gafas de sol? Venga, que dentro de dos semanas ya inauguramos el verano del año 2020. Pero mientras tanto, tenemos que seguir trabajando, aprendiendo cosas nuevas y también consolidando otras ya vistas. Recordad que, antes de que el curso finalice, pasaremos lista para comprobar quién ha hecho los deberes. 😊

Dicho esto, a continuación os adjunto la propuesta global de trabajo para el periodo comprendido entre el 8 y el 12 de junio, ambos inclusive.

-Aprender/consolidar las 4 emociones básicas.
https://docs.google.com/presentation/d/1wOdZqq6PIPTdED4OwSHEWWtmv1T2dnN5bPX6nN2ARoA/edit?usp=sharing

-Aprender/consolidar la identificación facial de las 4 emociones básicas.
https://docs.google.com/presentation/d/1UFb14tb-Dz17H87nbKUg17mCMR6GJRb93GlVNgmJWlA/edit?usp=sharing

-Aprender/consolidar la asociación de emociones a determinadas situaciones.
https://docs.google.com/presentation/d/1aXFVQrakue1gG-wPI6PCPn-f_8yZfyeig6bs8e-HqEw/edit?usp=sharing

-Repasar las partes finas del esquema corporal, des de la vertiente receptiva.
https://drive.google.com/file/d/17HGu3JYIhTqDvWWtf_A-HpYxIxH5oSsD/view?usp=sharing

-Generalizar el campo semántico de los juguetes.
https://docs.google.com/presentation/d/1Thuzutiz6sk4oEN4KGwKbE2bHGVL5E7JoGxkDNBeteA/edit?usp=sharing

Estos días también os enviaré una propuesta didáctica individualizada al correo de vuestros familiares. Siguiendo la costumbre, os recuerdo el mío: agusti_framar@gva.es

¡Sed buenos, trabajad mucho y no bajéis la guardia! Tenemos que continuar siendo superhéroes con la mascarilla bien puesta y las manos bien limpias.

Francesc Agustí

Dilluns, 1 de juny de 2020

Xiquetes i xiquets del CEE Ruiz Jiménez,

Com esteu? Hui girem un altre full del calendari i entrem ja en el mes de juny. Això significa que molt prompte ens n’anem de vacances. Però, per a guanyar-nos-les, primer hem de continuar treballant i aprenent moltes coses, perquè ens hem de fer, com? Mooolt majors.

Dit això, tot seguit reflectisc la proposta global de treball per al període comprés entre l’1 i el 5 de juny, ambdós inclusivament, dividida com sempre per necessitats/interessos.

-Generalitzar el camp semàntic dels aliments 1 (plats preparats).
https://docs.google.com/presentation/d/1aYa3MXhTxKHt_WP1sl2owgsgTjq5nmJgjORhbLWAqDY/edit?usp=sharing

-Generalitzar el camp semàntic dels aliments 2 (fruites i verdures).
https://docs.google.com/presentation/d/1WiTx15YH7Ksn_PwJPfew8RYt555vZExSeK_mK4qHzvI/edit?usp=sharing

-Expandir el camp semàntic dels joguets en el vessant receptiu.
https://drive.google.com/file/d/13yiG6qvUDVVBd2NHr5xyLxQCMH-vLfpx/view?usp=sharing

-Aprendre les parts fines de l’esquema corporal.
https://drive.google.com/file/d/1XFzAfgV5WCB2w9tpHk0cLydRfJlF10Xp/view?usp=sharing

-Integrar els fonemes treballats en paraules noves.
https://drive.google.com/file/d/1DaNrxJM55aalxwTkuauXXwr9AXiQK8Zr/view?usp=sharing

Esta setmana també vos remetré una proposta didàctica individualitzada a l’adreça dels vostres familiars. Seguint el costum, vos recorde la meua: agusti_framar@gva.es

Heroïnes i herois, cal no baixar la guàrdia i seguir tenint molta cura. La millor capa per a estos dies continua sent la mascareta, i un dels grans superpoders, rentar-se les mans molt a sovint. No ho oblideu!

Vos trobe a faltar.

Francesc Agustí Martínez

 

Lunes, 1 de junio de 2020

Niñas y niños del CEE Ruiz Jiménez:

¿Cómo estáis? Hoy giramos otra hoja del calendario y entramos ya en el mes de junio. Eso significa que pronto nos vamos de vacaciones. Pero, para ganárnoslas, primero tenemos que continuar trabajando y aprendiendo muchas cosas, porque nos tenemos que hacer ¿cómo? Muuuy mayores.

Dicho esto, a continuación reflejo la propuesta global de trabajo para el periodo comprendido entre el 1 y el 5 de junio, ambos inclusive, dividida como siempre por necesidades/intereses.

-Generalizar el campo semántico de los alimentos 1 (platos preparados).
https://docs.google.com/presentation/d/1aYa3MXhTxKHt_WP1sl2owgsgTjq5nmJgjORhbLWAqDY/edit?usp=sharing

-Generalizar el campo semántico de los alimentos 2 (frutas y verduras).
https://docs.google.com/presentation/d/1WiTx15YH7Ksn_PwJPfew8RYt555vZExSeK_mK4qHzvI/edit?usp=sharing

-Expandir el campo semántico de los juguetes en la vertiente receptiva.
https://drive.google.com/file/d/13yiG6qvUDVVBd2NHr5xyLxQCMH-vLfpx/view?usp=sharing

-Aprender las partes finas del esquema corporal.
https://drive.google.com/file/d/1XFzAfgV5WCB2w9tpHk0cLydRfJlF10Xp/view?usp=sharing

-Integrar los fonemas trabajados en palabras nuevas.
https://drive.google.com/file/d/1DaNrxJM55aalxwTkuauXXwr9AXiQK8Zr/view?usp=sharing

Esta semana también os remitiré una propuesta didáctica individualizada al correo de vuestros familiares. Siguiendo la costumbre, os recuerdo el mío: agusti_framar@gva.es

Heroínas y héroes, cabe no bajar la guardia y seguir teniendo mucho cuidado. La mejor capa para estos días continúa siendo la mascarilla, y uno de los grandes superpoderes, limpiarse las manos muy a menudo. ¡No lo olvidéis!

Os echo de menos.

Francesc Agustí Martínez

Dilluns, 25 de maig de 2020

Hola hola!

Com esteu xiquetes i xiquets del Ruiz Jiménez? Ja preparats per a la recta final?

Ací vos deixe els materials, dividits com de costum,  per al període comprés entre el 25 i 29 de maig, ambdós inclusivament.

-Continuar expandint el camp semàntic dels aliments en el vessant expressiu.
https://docs.google.com/presentation/d/10X65wTIct-7iwdpVgVhBqjjYZ71YXoKdc5DVNqLRTDI/edit?usp=sharing

-Continuar expandint el camp semàntic dels aliments en el vessant receptiu.
https://drive.google.com/file/d/1BAir-H468GCxjMZu_Ak_LZBnbPZl1r18/view?usp=sharing

-Generalitzar la precisió lèxica del camp semàntic de la roba.
https://docs.google.com/presentation/d/1g98Uh7LPpYvnb9YkW4j-sZI34-VeNTpY0uVCKtm1WQ0/edit?usp=sharing

-Expandir el camp semàntic dels joguets des del vessant expressiu/comprensiu.
https://docs.google.com/presentation/d/1o7vQ5qDEJzTOwbs3GaQIhZ-Aj7V1z2IiT30zs37o0ho/edit?usp=sharing

-Integrar els fonemes treballats en paraules noves.
https://drive.google.com/file/d/12QG09l2sGz3lver5m-qt8YLTLU9UQ79d/view?usp=sharing

Per cert, un ocellet m’ha dit que esteu posant-vos les mascaretes per a eixir a passejar i que esteu rentant-vos les mans moooltes vegades. Ben fet! Això és precisament el que fan els superherois per a combatre el virus.

Aquesta setmana també vos remetré una proposta de treball individualitzada a l’adreça dels vostres familiars. Ací vos recorde novament la meua: agusti_framar@gva.es

Continuem endavant! Bona setmana i bona feina!

Francesc Agustí

 

Lunes, 25 de mayo de 2020

¡Hola hola!

¿Cómo estáis niñas y niños del Ruiz Jiménez? ¿Ya preparados para la recta final?

Aquí os dejo los materiales, divididos como por costumbre,  para el periodo comprendido entre el 25 y 29 de mayo, ambos inclusive.

-Continuar expandiendo el campo semántico de los alimentos en la vertiente expresiva.
https://docs.google.com/presentation/d/10X65wTIct-7iwdpVgVhBqjjYZ71YXoKdc5DVNqLRTDI/edit?usp=sharing

-Continuar expandiendo el campo semántico de los alimentos en la vertiente receptiva.
https://drive.google.com/file/d/1BAir-H468GCxjMZu_Ak_LZBnbPZl1r18/view?usp=sharing

-Generalizar la precisión léxica del campo semántico de la ropa.
https://docs.google.com/presentation/d/1g98Uh7LPpYvnb9YkW4j-sZI34-VeNTpY0uVCKtm1WQ0/edit?usp=sharing

-Expandir el campo semántico de los juguetes en la vertiente expresiva/receptiva.
https://docs.google.com/presentation/d/1o7vQ5qDEJzTOwbs3GaQIhZ-Aj7V1z2IiT30zs37o0ho/edit?usp=sharing

-Integrar los fonemas trabajados en palabras nuevas.
https://drive.google.com/file/d/12QG09l2sGz3lver5m-qt8YLTLU9UQ79d/view?usp=sharing

Por cierto, un pajarito me ha dicho que estáis poniéndoos las mascarillas para salir a pasear y que estáis lavándoos las manos muuuchas veces. ¡Bien hecho! Eso es precisamente lo que hacen los superhéroes para combatir el virus.

Esta semana también os remitiré una propuesta de trabajo individualizada al correo de vuestros familiares. Aquí os recuerdo nuevamente el mío: agusti_framar@gva.es

¡Continuamos hacia adelante! ¡Buena semana y buen trabajo!

Francesc Agustí Martínez

Dilluns, 18 de maig de 2020

Xiquetes i xiquets del CEE Ruiz Jiménez,

Com esteu? Amb il·lusió de començar una nova setmana? Vinga, que ja passem a la fase 1!

Per tal de continuar aprenent moltes coses, ací vos deixe els materials dividits com de costum, per al període comprés entre el 18 i el 22 de maig.

-Expandir el llenguatge en el vessant expressiu.
https://docs.google.com/presentation/d/1xWDiLkH_UWR6Au5G9PA06RMckeLzNZ9pZAcG_7iSPGI/edit?usp=sharing

-Expandir el llenguatge en el vessant receptiu.
https://drive.google.com/file/d/1GyLGYyqK8VRu7ioAqNSqR-BMD80PUzHf/view?usp=sharing

-Augmentar la precisió lèxica.
https://drive.google.com/file/d/1ZbxgoJgOEdB1W8v448--dFm15v7qo-Zv/view?usp=sharing

-Aprendre com actuar davant determinades situacions.
https://drive.google.com/file/d/1ujvNhtvfO2Ta_uxH6XGCHvc8HIxy1wB5/view?usp=sharing

-Integrar els fonemes treballats en paraules noves.
https://drive.google.com/file/d/13-nKsaXcmAbC6OoiikDiawP5rPTz0zdG/view?usp=sharing

Recordeu posar-vos la mascareta de superherois! I no oblideu rentar-vos les mans moooltes vegades.

Com cada setmana, vos enviaré una proposta de treball individualitzada a l’adreça electrònica dels vostres familiars.  Ací vos recorde la meua: agusti_framar@gva.es

Molts ànims princeses i prínceps!

 

Lunes, 18 de mayo de 2020

Niñas y niños del CEE Ruiz Jiménez:

¿Cómo estáis? ¿Con ilusión de empezar una nueva semana? Venga, ¡que ya pasamos a la fase 1!

Para continuar aprendiendo muchas cosas, aquí os dejo los materiales, divididos como por costumbre, para el periodo comprendido entre el 18 y el 22 de mayo.

-Expandir el lenguaje en la vertiente receptiva.
https://docs.google.com/presentation/d/1xWDiLkH_UWR6Au5G9PA06RMckeLzNZ9pZAcG_7iSPGI/edit?usp=sharing

-Expandir el lenguaje en la vertiente expresiva.
https://drive.google.com/file/d/1GyLGYyqK8VRu7ioAqNSqR-BMD80PUzHf/view?usp=sharing

-Aumentar la precisión léxica.
https://drive.google.com/file/d/1ZbxgoJgOEdB1W8v448--dFm15v7qo-Zv/view?usp=sharing

-Aprender cómo actuar ante determinadas situaciones.
https://drive.google.com/file/d/1ujvNhtvfO2Ta_uxH6XGCHvc8HIxy1wB5/view?usp=sharing

-Integrar los fonemas trabajados en palabras nuevas.
https://drive.google.com/file/d/13-nKsaXcmAbC6OoiikDiawP5rPTz0zdG/view?usp=sharing

Recordad poneros la mascarilla de superhéroes. Y no olvidéis limpiarse las manos muuuchas veces.

Como cada semana, os enviaré una propuesta de trabajo individualizada al correo electrónico de vuestros familiares. Aquí os recuerdo el mío: agusti_framar@gva.es

¡Muchos ánimos princesas y príncipes!

Dilluns, 11 de maig de 2020

Xiquetes i xiquets del CEE Ruiz Jiménez,

Com esteu? Preparats per a començar una nova setmana?  Espere que sí. Molts ànims a totes i tots!

Dit això, tot seguit vos adjunte la proposta general de treball d’aquesta setmana, classificada com sempre per necessitats/interessos.

-Generalitzar el lèxic relatiu al camp semàntic de l’habitació.

https://docs.google.com/presentation/d/1540GkpQSKUqDdVUIzAqtKOJ-jv1wfcyPNDggZNLedJY/edit?usp=sharing

-Generalitzar el lèxic relatiu al camp semàntic del bany.

https://docs.google.com/presentation/d/1VGyTRmzzL5yHnY1WMIBEwgjg22mz0DmpgBIdnPjowLg/edit?usp=sharing

-Determinar si un enunciat és veritat o mentida.

https://docs.google.com/presentation/d/1BhM31HtzUZflR7gDPBxrbXhw21KGmtl68HUPwLERVUE/edit?usp=sharing

-Guanyar consciència sobre la importància d’articular correctament.

https://docs.google.com/presentation/d/12-LR2bl0Wl0LyiIl_BTPr8HUmnriK4SpZ0_l_mnNLIY/edit?usp=sharing

-Afermar la correcta pronunciació del fonema alveolar fricatiu sord /s/.

https://drive.google.com/file/d/1Hw7VZpaHCJgYG34_5U9gB_xGwswVZWGL/view?usp=sharing

Com ja sabeu, la individualització del treball es realitzarà via correu electrònic. Vos recorde la meua adreça: agusti_framar@gva.es

Sigueu bons i treballeu molt! I renteu-vos les mans moooltes vegades!

Endavant!

Francesc Agustí Martínez

Lunes, 11 de mayo de 2020

Niñas y niños del CEE Ruiz Jiménez de Valencia:

¿Cómo estáis? ¿Preparados para comenzar una nueva semana? Espero que sí. ¡Muchos ánimos a todas y todos!

Dicho esto, a continuación os adjunto la propuesta general de trabajo de esta semana, clasificada como siempre por necesidades/intereses.

-Generalizar el léxico relativo al campo semántico de la habitación.

https://docs.google.com/presentation/d/1540GkpQSKUqDdVUIzAqtKOJ-jv1wfcyPNDggZNLedJY/edit?usp=sharing

-Generalizar el léxico relativo al campo semántico del baño.

https://docs.google.com/presentation/d/1VGyTRmzzL5yHnY1WMIBEwgjg22mz0DmpgBIdnPjowLg/edit?usp=sharing

-Determinar si un enunciado es verdad o mentira.

https://docs.google.com/presentation/d/1BhM31HtzUZflR7gDPBxrbXhw21KGmtl68HUPwLERVUE/edit?usp=sharing

-Ganar conciencia sobre la importancia de articular correctamente.

https://docs.google.com/presentation/d/12-LR2bl0Wl0LyiIl_BTPr8HUmnriK4SpZ0_l_mnNLIY/edit?usp=sharing

-Consolidar la correcta pronunciación del fonema alveolar fricativo sordo /s/.

https://drive.google.com/file/d/1Hw7VZpaHCJgYG34_5U9gB_xGwswVZWGL/view?usp=sharing

Como ya sabéis, la individualización del trabajo se realizará vía correo electrónico. Os recuerdo mi dirección: agusti_framar@gva.es

¡Sed buenos y trabajad mucho! ¡Y limpiaos las manos muuuchas veces!

¡Adelante!

Francesc Agustí Martínez

Dilluns, 4 de maig de 2020

Bon dia xiquetes i xiquets del CEE Ruiz Jiménez!

Com esteu? Amb tantes ganes de tornar al col·le com els profes? De segur que sí! :)

Però fins que arribe el dia, continuarem esperant i treballant a casa amb molta energia positiva. Dit això, tot seguit reflectisc el treball d’aquesta setmana, també dividit per necessitats/interessos.

-Expandir el llenguatge en el vessant receptiu.

https://drive.google.com/file/d/1uo0H1EoAl6ryJ_RZmO0wdeYUGE_sJidW/view?usp=sharing

-Expandir el llenguatge en el vessant expressiu.

https://docs.google.com/presentation/d/1bcvFZ1wyb1swnafrrsngjr1y_tzU8R-wwHVlXP9sJOc/edit?usp=sharing

-Desenvolupar el pensament inferencial.

https://docs.google.com/presentation/d/16AaPjpiaaTfqsfA6YDAQDXX2p0FRqjxG6BNTWjO1ILk/edit?usp=sharing

-Guanyar consciència sobre la importància d’articular correctament.

https://docs.google.com/presentation/d/1rwFHIOj9yxm4vLnAlDslOVTLlqX1bRt3JLg9LWwq-1U/edit?usp=sharing

-Afermar la correcta pronunciació del fonema labiodental fricatiu sord /f/.

https://drive.google.com/file/d/1l_c8gq06f_ulouZWY-hm2HB9AP89VV1I/view?usp=sharing

Com ja sabeu, la individualització del treball es realitzarà via correu electrònic. Vos recorde la meua adreça: agusti_framar@gva.es

Sigueu bons i treballeu molt! Quan tornem, repassarem tot allò aprés durant aquests dies.

Allà al fons del túnel, ja s’albiren certs rajos de llum. Molts ànims a totes i tots!

Francesc Agustí Martínez

 

Lunes, 4 de mayo de 2020

¡Buenos días niñas y niños del CEE Ruiz Jiménez!

¿Cómo estáis? ¿Con tantas ganas de volver al cole como los profes? ¡Seguro que sí! :)

Pero hasta que llegue el día, continuaremos esperando y trabajando en casa con mucha energía positiva. Dicho esto, a continuación reflejo el trabajo de esta semana, también dividido por necesidades/intereses.

-Expandir el lenguaje en la vertiente receptiva.

https://drive.google.com/file/d/1uo0H1EoAl6ryJ_RZmO0wdeYUGE_sJidW/view?usp=sharing

-Expandir el lenguaje en la vertiente expresiva.

https://docs.google.com/presentation/d/1bcvFZ1wyb1swnafrrsngjr1y_tzU8R-wwHVlXP9sJOc/edit?usp=sharing

-Desarrollar el pensamiento inferencial.

https://docs.google.com/presentation/d/16AaPjpiaaTfqsfA6YDAQDXX2p0FRqjxG6BNTWjO1ILk/edit?usp=sharing

-Ganar conciencia sobre la importancia de articular correctamente.

https://docs.google.com/presentation/d/1rwFHIOj9yxm4vLnAlDslOVTLlqX1bRt3JLg9LWwq-1U/edit?usp=sharing

-Consolidar la correcta pronunciación del fonema labiodental fricativo sordo /f/.

https://drive.google.com/file/d/1l_c8gq06f_ulouZWY-hm2HB9AP89VV1I/view?usp=sharing

Como ya sabéis, la individualización del trabajo se realizará vía correo electrónico. Os recuerdo mi dirección: agusti_framar@gva.es

¡Sed buenos y trabajad mucho! Cuando volvamos, repasaremos todo lo aprendido durante estos días.

Allá al fondo del túnel, ya se entreven ciertos rayos de luz. ¡Muchos ánimos a todas y todos!

Francesc Agustí Martínez

Dilluns, 27 d’abril de 2020

Bon dia xiquetes i xiquets del CEE Ruiz Jiménez!

Com esteu? Preparats per a seguir treballant com campions? De segur que sí!

Així, doncs, tot seguit vos adjunte la proposta global de treball d’aquesta cinquena setmana, dividida per necessitats/interessos.

-Generalitzar el lèxic relatiu al camp semàntic del saló.

https://docs.google.com/presentation/d/1bKUbn7pmxG37PaoMR4-SUQmb16JffnqbozZCdCQpvB0/edit?usp=sharing

-Generalitzar el lèxic relatiu al camp semàntic de la cuina.

https://docs.google.com/presentation/d/1cUm2vBfc2kIpAyxJoDDwPgiXldrJu-vD_uL77mj04qA/edit?usp=sharing

-Desenvolupar el pensament inferencial.

https://docs.google.com/presentation/d/1sz1vz3cjZhDuS2Xhj6548O38ll7s_5Fpr6gz6329ysg/edit?usp=sharing

-Guanyar consciència sobre la importància d’articular correctament.

https://docs.google.com/presentation/d/1UG4gVpUqKY0WThoQoj66iju_K40DhsZO6H38aRLVPh8/edit?usp=sharing

-Afermar la correcta pronunciació del fonema interdental fricatiu sord /z/.

https://drive.google.com/file/d/1F1QBbrWcHKHb4EDchutYzggKYqiuTAgf/view?usp=sharing

Ja queda menys per vore’ns! Vos trobe a faltar xicotets prínceps.

M’acomiade de vosaltres, no sense abans recordar als vostres familiars que la individualització del treball s’efectuarà, com de costum, via telemàtica. La meua adreça electrònica és la següent: agusti_framar@gva.es

Bona setmana i bona feina!

Francesc Agustí Martínez

Lunes, 27 de abril de 2020

¡Buenos días niñas y niños del CEE Ruiz Jiménez!

¿Cómo estáis? ¿Preparados para seguir trabajando como campeones? ¡Seguro que sí!

Así pues, a continuación os adjunto la propuesta global de trabajo de esta quinta semana, dividida por necesidades/intereses.

-Generalizar el léxico relativo al campo semántico del salón.

https://docs.google.com/presentation/d/1bKUbn7pmxG37PaoMR4-SUQmb16JffnqbozZCdCQpvB0/edit?usp=sharing

-Generalizar el léxico relativo al campo semántico de la cocina.

https://docs.google.com/presentation/d/1cUm2vBfc2kIpAyxJoDDwPgiXldrJu-vD_uL77mj04qA/edit?usp=sharing

-Desarrollar el pensamiento inferencial.

https://docs.google.com/presentation/d/1sz1vz3cjZhDuS2Xhj6548O38ll7s_5Fpr6gz6329ysg/edit?usp=sharing

-Ganar conciencia sobre la importancia de articular correctamente.

https://docs.google.com/presentation/d/1UG4gVpUqKY0WThoQoj66iju_K40DhsZO6H38aRLVPh8/edit?usp=sharing

-Consolidar la correcta pronunciación del fonema interdental fricativo sordo /z/.

https://drive.google.com/file/d/1F1QBbrWcHKHb4EDchutYzggKYqiuTAgf/view?usp=sharing

¡Ya queda menos para vernos! Os echo de menos pequeños príncipes.

Me despido de vosotros, no sin antes recordar a vuestros familiares que la individualización del trabajo se efectuará, como de costumbre, vía telemática. Mi correo electrónico es el siguiente: agusti_framar@gva.es

¡Buena semana y buen trabajo!

Francesc Agustí Martínez

Dimarts, 21 d’abril de 2020

Bon dia xiquetes i xiquets del CEE Ruiz Jiménez!

Com heu passat la Pasqua? Heu jugat molt? De segur que sí!

Ara pertoca tornar a la rutina, i continuar treballant, per a seguir aprenent moltes coses.

Dit això,  tot seguit reflectisc la proposta de treball d’aquesta setmana.

-Expandir el llenguatge en el vessant receptiu.

https://drive.google.com/file/d/1Vo8U0pCV-heoOfiaBBok9Yv9VHPwhaen/view?usp=sharing

-Expandir el llenguatge en el vessant expressiu.

https://docs.google.com/presentation/d/1ArHQHsZ1lQG4JpvaL1cBhPmLeyV6Gbhrmmt-UmaF84U/edit?usp=sharing

-Adquirir termes abstractes basats en l’antonímia.

https://docs.google.com/presentation/d/1ObbohP-dXnUnp7dgJgK1VbNMaFSRDr-A-t1OPBWZKIw/edit?usp=sharing

-Desenvolupar el pensament analògic.

https://docs.google.com/presentation/d/1cB_t1YRM8I55Ckxe98v8KMnx4qmHkJdX57Km9D4yKo0/edit?usp=sharing

-Millorar l’articulació.

https://drive.google.com/file/d/1xPPZT8_bkFv_8n4Hx4qvfxW9C5rYgHoT/view?usp=sharing

Seguint la línia ja establerta, la individualització del treball s’efectuarà via telemàtica a través del correu agusti_framar@gva.es

Molts ànims per a la tornada a la rutina!

Francesc Agustí Martínez

Martes, 21 de abril de 2020

¡Buenos días niñas y niños del CEE Ruiz Jiménez!

¿Cómo habéis pasado la Pascua? ¿Habéis jugado mucho? ¡Seguro que sí!

Ahora corresponde volver a la rutina y continuar trabajando para seguir aprendiendo muchas cosas.

Dicho esto, a continuación reflejo la propuesta de trabajo de esta semana.

-Expandir el lenguaje en la vertiente receptiva

https://drive.google.com/file/d/1Vo8U0pCV-heoOfiaBBok9Yv9VHPwhaen/view?usp=sharing

-Expandir el lenguaje en la vertiente expresiva.

https://docs.google.com/presentation/d/1ArHQHsZ1lQG4JpvaL1cBhPmLeyV6Gbhrmmt-UmaF84U/edit?usp=sharing

-Adquirir términos abstractos basados en la antonimia.

https://docs.google.com/presentation/d/1ObbohP-dXnUnp7dgJgK1VbNMaFSRDr-A-t1OPBWZKIw/edit?usp=sharing

-Desarrollar el pensamiento analógico.

https://docs.google.com/presentation/d/1cB_t1YRM8I55Ckxe98v8KMnx4qmHkJdX57Km9D4yKo0/edit?usp=sharing

-Mejorar la articulación.

https://drive.google.com/file/d/1xPPZT8_bkFv_8n4Hx4qvfxW9C5rYgHoT/view?usp=sharing

Siguiendo la línea ya establecida, la individualización del trabajo se efectuará vía telemática a través del correo agusti_framar@gva.es

¡Muchos ánimos para la vuelta a la rutina!

Francesc Agustí Martínez

Dilluns, 6 d’abril de 2020

Bon dia xiquetes i xiquets del CEE Ruiz Jiménez!

Com esteu? Ja preparats per a celebrar la Pasqua?

Seguint la línia de treball establerta, tot seguit vos adjunte la proposta d’activitats per a aquesta setmana amb la corresponent classificació per necessitats/interessos.

-Expandir el llenguatge en el vessant receptiu.

https://drive.google.com/file/d/1HrI8A8ffYCDF8tYpnucsTQrBi29qCXNl/view?usp=sharing

-Expandir el llenguatge en el vessant expressiu.

https://docs.google.com/presentation/d/1GATfw3Yf0KQLHmJMDQLs8BDLd06FCDELCY18wOsiS8U/edit?usp=sharing

-Adquirir habilitats socials.

https://docs.google.com/presentation/d/1m8Y_qT4qgayH9eucziIl9qss3pdd6YxLD0TUS7ZS_BE/edit?usp=sharing

-Augmentar el repertori comprensiu i expressiu de dobles sentits.

https://docs.google.com/presentation/d/1TztKbOiHTL5szZ1Hlo22RwP2BmSPmn_mWmhW7xdwHjo/edit?usp=sharing

-Millorar l’articulació.

https://drive.google.com/file/d/1j-22HgMgZFTKhqFQLNeh7AngBjTlVfBU/view?usp=sharing

Recordeu que en Audició i Llenguatge seguim un plantejament acumulatiu per fixar millors els aprenentatges. Per això, és convenient que durant les vacances repasseu, de tant en tant, els continguts vistos durant les dos setmanes prèvies.

Si teniu qualsevol pregunta o necessiteu més activitats els propers dies, no dubteu a escriure’m al correu agusti_framar@gva.es

Com a nota recordatòria, dir-vos també que una mentalitat positiva és sempre el millor estimulant en qualsevol dels casos.

Dit això, molts ànims! Cada vegada estem més a prop del final del túnel!

Francesc Agustí Martínez

Lunes, 6 de abril de 2020

¡Buenos días niñas y niños del CEE Ruiz Jiménez!

¿Cómo estáis? ¿Ya preparados para celebrar la Pascua?

Siguiendo la línea de trabajo establecida, a continuación os adjunto la propuesta de actividades para esta semana con la correspondiente clasificación por necesidades/intereses.

-Expandir el lenguaje en la vertiente receptiva.

https://drive.google.com/file/d/1HrI8A8ffYCDF8tYpnucsTQrBi29qCXNl/view?usp=sharing

-Expandir el lenguaje en la vertiente expresiva.

https://docs.google.com/presentation/d/1GATfw3Yf0KQLHmJMDQLs8BDLd06FCDELCY18wOsiS8U/edit?usp=sharing

-Adquirir habilidades sociales.

https://docs.google.com/presentation/d/1m8Y_qT4qgayH9eucziIl9qss3pdd6YxLD0TUS7ZS_BE/edit?usp=sharing

-Aumentar el repertorio comprensivo y expresivo de dobles sentidos.

https://docs.google.com/presentation/d/1TztKbOiHTL5szZ1Hlo22RwP2BmSPmn_mWmhW7xdwHjo/edit?usp=sharing

-Mejorar la articulación.

https://drive.google.com/file/d/1j-22HgMgZFTKhqFQLNeh7AngBjTlVfBU/view?usp=sharing

Recordad que en Audición y Lenguaje seguimos un planteamiento acumulativo para fijar mejor los aprendizajes. Por ello, es conveniente que durante las vacaciones repaséis, de vez en cuando, los contenidos vistos durante las dos semanas previas.

Si tenéis cualquier pregunta o necesitáis más actividades los próximos días, no dudéis en escribirme al correo agusti_framar@gva.es

Como nota recordatoria, deciros también que una mentalidad positiva es siempre el mejor estimulante en cualquier caso.

Dicho esto, ¡Muchos ánimos! ¡Cada vez estamos más cerca del final del túnel!

Francesc Agustí Martínez

Dilluns 30 de març de 2020 / Lunes 30 de marzo de 2020

COMUNICAT-VALENCIÀ

Imagen 1

Bon dia xiquetes i xiquets del CEE Ruiz Jiménez!

M’ha dit un ocellet que esteu treballant molt i molt bé. Enhorabona!

Amb il·lusió que continueu realitzant les activitats com campions, tot seguit adjunte una taula per als vostres pares. En aquest quadre reflectisc quin és el treball que heu de fer aquesta segona setmana d’acord amb les vostres necessitats/interessos. Dit això, per accedir a cada document només cal que cliqueu al damunt de cada link en qüestió.

NECESSITAT INDIVIDUAL PROPOSTA DE TREBALL
-Expandir el llenguatge en el vessant comprensiu. https://drive.google.com/file/d/1AB_ToexgJ_ZhM7pT-GkXhNsSAjubgkDP/view?usp=sharing
-Expandir el llenguatge en el vessant expressiu. https://docs.google.com/presentation/d/1nkGm5J4NRB-vbYbSEOCcLHLJD4_xAQLfJGexdY7sAqQ/edit?usp=sharing
-Adquirir habilitats socials. https://docs.google.com/presentation/d/14w4K7e42cdPW45biYWjqiZAOCWD7YB1hvqrV-QTT6Uw/edit?usp=sharing
-Augmentar el repertori comprensiu i expressiu de dobles sentits. https://docs.google.com/presentation/d/1W6R2oxjPagmY0moJNciaovyEBa2lWnI6KCiRv4MZc3Q/edit?usp=sharing
-Millorar l’articulació. https://drive.google.com/file/d/1xGd13km0zEOnHosKKSNbv5RClOYtg2S3/view?usp=sharing

Tal com vaig indicar en el primer comunicat, els arxius pedagògics no es poden encunyar amb els vostres noms per respecte a la política de protecció de dades. Per això, i considerant que aquesta vegada també plantege una proposta didàctica global, pregue als vostres pares que es posen en contacte amb mi a través del correu agusti_framar@gva.es, a efectes de continuar individualitzant el treball setmanal.

M’acomiade de vosaltres, no sense abans dir-vos, xicotets prínceps, que vos trobe a faltar, i no sense abans recordar als vostres familiars que reste a la seua disposició per aclarir qualsevol dubte.

Hui, <<lluny>>, és cada vegada molt més a prop! Força i ànims!

Francesc Agustí Martínez

Imagen 1

 

COMUNICADO-CASTELLANO

¡Buenos días niñas y niños del CEE Ruiz Jiménez!

Me ha dicho un pajarito que estáis trabajando mucho y muy bien. ¡Enhorabuena!

Con ilusión de que sigáis realizando las actividades como campeones, acto seguido adjunto una tabla para vuestros padres. En este cuadro reflejo cuál es el trabajo que tenéis que hacer esta segunda semana de acuerdo con vuestras necesidades/intereses. Dicho esto, para acceder a cada documento sólo tenéis que clicar encima de cada link en cuestión.

NECESIDAD INDIVIDUAL PROPUESTA DE TRABAJO
-Expandir el lenguaje en la vertiente comprensiva. https://drive.google.com/file/d/1AB_ToexgJ_ZhM7pT-GkXhNsSAjubgkDP/view?usp=sharing
-Expandir el lenguaje en la vertiente expresiva. https://docs.google.com/presentation/d/1nkGm5J4NRB-vbYbSEOCcLHLJD4_xAQLfJGexdY7sAqQ/edit?usp=sharing
-Adquirir habilidades sociales. https://docs.google.com/presentation/d/14w4K7e42cdPW45biYWjqiZAOCWD7YB1hvqrV-QTT6Uw/edit?usp=sharing
-Aumentar el repertorio comprensivo y expresivo de dobles sentidos. https://docs.google.com/presentation/d/1W6R2oxjPagmY0moJNciaovyEBa2lWnI6KCiRv4MZc3Q/edit?usp=sharing
-Mejorar la articulación. https://drive.google.com/file/d/1xGd13km0zEOnHosKKSNbv5RClOYtg2S3/view?usp=sharing

Tal y como indiqué en el primer comunicado, los archivos pedagógicos no se pueden acuñar con vuestros nombres por respeto a la política de protección de datos. Por ello, y considerando que esta vez también planteo una propuesta didáctica global, ruego a vuestros padres que se pongan en contacto conmigo a través del correo agusti_framar@gva.es, a efectos de continuar individualizando el trabajo semanal.

Me despido de vosotros, no sin antes deciros, pequeños príncipes, que os echo de menos, y no sin antes recordar a vuestros familiares que estoy a su disposición para aclarar cualquier duda.

Hoy, “lejos”, está cada vez mucho más cerca. ¡Fuerza y ánimos!

Francesc Agustí Martínez

Lunes 23 de marzo de 2020

Estimadas madres y padres:

Deseando que estéis pasando este periodo de cuarentena con salud y de la mejor manera posible, en primer lugar quiero agradeceros explícitamente el compromiso con la educación de vuestros hijos y la confianza depositada en los profesionales de este colegio, también en tiempos difíciles.

En segundo lugar, os comunico que en la tabla adjuntada reflejo cuál es el trabajo que deben hacer vuestros hijos en casa durante esta primera semana. Así pues, en el cuadro determino qué actividades debe realizar cada alumno según sus necesidades individuales. A nivel de centro se ha decidido organizar el trabajo con una propuesta didáctica general, dado que la política de protección de datos no permite acuñar los documentos de trabajo con los nombres de los alumnos.

NECESIDAD INDIVIDUAL

PROPUESTA DE TRABAJO

-Adquirir conceptos básicos de organización temporal.

Documento 2.

https://drive.google.com/file/d/14fiQcxc3UbkhlrGV8C6KgRD8udSGF11K/view?usp=sharing

-Aprender los colores.

-Expandir el lenguaje en la vertiente receptiva.

-Expandir el lenguaje en la vertiente expresiva.

-Mejorar la articulación.

Al hilo de lo expuesto, y teniendo en cuenta que en la tabla planteo una propuesta global de trabajo, ruego que todas las familias se pongan en contacto conmigo a través del correo agusti_framar@gva.es, a efectos de poder coordinar la continuidad de las sesiones de Audición y Lenguaje de manera individualizada.

Finalmente, os deseo de nuevo que paséis este periodo con salud y calma, sin olvidar nunca que después de cada tormenta siempre aparece un nuevo sol. ¡Muchos ánimos!

Francesc Agustí Martínez