El servei de reciclatge de plàstic

Els alumnes i alumnes de TVA01 i TVA03 realitzen el reciclatge de plàstic de tot el centre. Dos dies per setmana recullen tots els residus i els depositen en els contenidors grocs que es troben fora del centre.

A més, el grup de TVA03 ha realitzat unes caixes, per a la recollida de taps, amb brics de llet. Els taps els depositem en uns bidons situats a l’entrada del centre on són recollits per una persona, de manera altruista, per a col·laborar amb la investigació realitzada per Feder, Federación Española de Enfermedades Raras.

Així doncs, estan aprenent la importància del reciclatge de plàstic atès que observen, dia rere dia, el gran volum que es genera en el centre. Per això, una mesura adoptada per Servalia, l’empresa encarregada del menjador, ha sigut la d’instal·lar una màquina expenedora d’aigua amb la condició de reduir al màxim possible aquest tipus de residu.