Nit de pijama al CEE Ruiz Jiménez.

El divendres 31 de maig els alumnes de l’aula de TVA 6 pogueren disfrutar d’una nit de pijama al nostre cole, el CEE Ruiz Jiménez.

Celebràrem amb els alumnes una festa de fi de curs que segurament no esperaven tindre. Les paraules es van traduir en milers de somriures i per això va valdre la pena.

Eixe dia anàrem a passejar per la platja, berenàrem a l’orxateria Glassol, sopàrem al col·legi i seguidament dormírem a l’aula a l’aula de fisioteràpia. L’endemà desdejunàrem i els seus pares els arreplegaren després.

Va ser un dia molt intens en el qual els xiquets i xiquetes, al igual que els professionals que ens quedàrem amb ells, ens ho passàrem molt bé. Hi havia tres alumnes que mai havien dormit fora de casa, per la qual cosa va ser una experiència inoblidable.