Carrera per la inclusió

Per acomiadar l’escola i donar la benvinguda a les pasqües, el passat 17 d’Abril, l’IES Tavernes Blanques va celebrar una carrera solidària en aquesta localitat. El Ruiz Jiménez, va tenir la sort de ser convidat a participar. Un total de 20 atletes del centre, van córrer en aquesta proposta per la inclusió que comptava amb un recorregut de 2 km.

Tots i totes, van realitzar amb èxit el recorregut, comptant amb una primera posició a la categoria d’Educació Especial al qual es va premiar amb una medalla. En finalitzar l’acte, la festa va continuar amb activitats realitzades per alumnes de l’institut. A més, els nostres alumnes realitzaren una actuació inesperada realitzada amb llengua de signes.

Va ser una jornada ludicoesportiva on corredors i corredores i animadors i animadores s’ho passaren molt bé, realitzant activitats amb xiquets i xiquetes d’altres centres. Sempre a favor de la inclusió.