Preocupació per les altes temperatures a les aules del CEE Rosa Llàcer
La comunitat educativa del CEE Rosa Llàcer manifesta la seua preocupació davant les elevades temperatures que s’estan registrant a les aules del centre durant les últimes setmanes. Aquesta situació està afectant directament el benestar, la salut i les condicions d’aprenentatge de l’alumnat, així com les condicions laborals del personal docent i no docent.
Les altes temperatures dificulten la concentració, augmenten la fatiga i poden provocar malestar físic, especialment al nostre alumnat que presenta una major vulnerabilitat davant la calor. De la mateixa manera, el personal del centre es veu obligat a desenvolupar la seua tasca en unes condicions que compliquen el correcte desenvolupament de l’activitat educativa.
Les instruccions de la Secretaria Autonòmica d’Educació sobre les mesures a adoptar davant possibles exposicions a altes temperatures estableixen la necessitat de protegir la salut de tota la comunitat educativa, adaptant activitats, horaris i espais quan les condicions ambientals així ho requerisquen.
Per aquest motiu, es reclama l’adopció urgent de mesures efectives que garantisquen unes condicions tèrmiques adequades a les aules i dependències del centre, assegurant el dret de l’alumnat a una educació de qualitat i el dret del personal a desenvolupar la seua feina en un entorn segur i saludable.
CLIMATITZACIÓ DELS CENTRES ESCOLARS JA!


