PLA ESCOLAR DE CONSUM DE FRUITES, HORTALISSES I LLET 2024

El CEE Enric Valor participa al Pla Escolar de Consum de Fruites, hortalisses i llet del 2024. La Conselleria d'Agricultura, Ramaderia i Pesca, han posat en marxa un pla integral de distribució de fruita als centres docents sostinguts amb fons públics de la Comunitat Valenciana denominat: "Pla Escolar de Consum de Fruites, hortalisses i llet".

Aquest pla neix a través d'una iniciativa europea per fomentar el consum d'aquest tipus de productes entre els escolars, a més ve acompanyat de mesures educatives complementàries i activitats de publicitat, seguiment i avaluació.

La prestació consistirà en la distribució de fruita, hortalisses i llet que inclou 645 centres i adreçat a 138.347 escolars, amb un total de 1.798.511 dosis de fruita i hortalissa fresca i 1.107.496 dosis de llet, amb distribució durant el primer semestre de l’any 2024.

Les mesures d’acompanyament estan destinades a fomentar el consum de fruites, verdures i llet per a una alimentació saludable i equilibrada entre la població escolar de més 6 anys.

A més, pretenen reconnectar l'alumnat amb l'agricultura i l'alimentació, amb continguts sobre la producció sostenible o la lluita contra el malbaratament d'aliments i per descomptat promoure altres hàbits saludables vinculats al consum dels productes com l’activitat física.

PLAN ESCOLAR DE CONSUMO DE FRUTAS, HORTALIZAS Y LECHE 2024.

El CEE Enric Valor participa en el Plan Escolar de Consumo de Frutas, hortalizas y leche del 2024. La Conselleria de Agricultura, Ganaderia y Pesca, han puesto en marcha un plan integral de distribución de fruta en los centros docentes sostenidos con fondos públicos de la Comunidad Valenciana denominado: "Plan Escolar de Consumo de Frutas, hortalizas y leche".

Este plan nace a través de una iniciativa europea para fomentar el consumo de este tipo de productos entre los escolares, además viene acompañado con medidas educativas complementarias y actividades de publicidad, seguimiento y evaluación.

La prestación consistirá en la distribución de fruta, hortalizas y leche que incluye a 645 centros y dirigido a 138.347 escolares, con un total de 1.798.511 dosis de fruta y hortaliza fresca y 1.107.496 dosis de leche, con distribución durante el primer semestre del año 2024.

Las medidas de acompañamiento están destinadas a fomentar el consumo de frutas, verduras y leche para una alimentación saludable y equilibrada entre la población escolar de más 6 años.

Además, pretenden reconectar al alumnado con la agricultura y la alimentación, con contenidos sobre la producción sostenible o la lucha contra el desperdicio de alimentos y por supuesto promover otros hábitos saludables vinculadas al consumo de dichos productos como la actividad física.