Programa d'acord amb la Resolució 9 setembre de 2020, de la Secretària Autonòmica d’Educació e Investigació per al desenvolupament de programes experimentals dirigits a la població adulta de la Comunitat Valenciana impartits en el Centre Específic d'Educació a Distància i en els Centres de Formació de Persones Adultes de la Modalitat Presencial.Aquest programa oferirà dos blocs independents de matèries:
- Prova específica per a persones sense requisits acadèmics. Aquest bloc comprendrà les següents matèries: Valencià o Castellà, Anglès o francès i Història de l'Art.
- Prova específica d'accés a estudis superiors de Disseny i Arts Plàstiques.
La preparació per a aquests dos tipus de prova es realitzarà en un mateix curs.
S’ofertaran dos cursos quadrimestrals consecutius el primer des d’octubre a gener i el segon de febrer a maig
La finalitat d'aquest programa que s'emmarca en el programa b) de la llei 1/95 és oferir un curs per a la preparació de les proves d'accés als Ensenyaments Artístics Superiors, prioritàriament, per a aquelles persones majors de 18 anys que no reunisquen els requisits que regula la llei orgànica 2/2006, del 3 de maig.
Es podrà matricular en aquest programa experimental qualsevol persona de la Comunitat Valenciana que tinga 18 anys, o 16 anys en el cas dels ensenyaments de Música i Dansa, o que els complisca fins al 31 de desembre de 2020 i que desitge presentar-se a les proves específiques d'accés als Ensenyaments Artístics Superiors de Disseny i d'Arts Plàstiques (Ceràmica) i/o les proves d'accés específiques per a
persones sense requisits acadèmics que desitgen accedir a qualsevol Ensenyament Artístic Superior.
Dos periodes de matrícula, el primer des del 28 de setembre i el segon durant el mes de gener (7 de gener a ) fins completar el límit de places.
En què consisteix?
És un curs de caràcter quadrimestral. El primer començarà el 13 d’octubre de 2020 i finalitzarà a gener de 2021. El segon començarà a febrer de 2021 i finalitzarà a maig, just abans de les proves d'accés.
Primer bloc:
- Història de l'Art.
- Castellà o Valencià.
- Anglès o Francès.
Segon bloc:
- Preparació dels aspectes teòrico-tècnics que corresponen a la prova específica d'accés als ensenyaments de Disseny i Arts Plàstiques.
Preparació dels aspectes teòric-tècnics que corresponen a la prova específica d'accés als ensenyaments de Disseny i Arts Plàstiques.