V Jornades Culturals 2020

Data de publicació de l'entrada: 17/02/2021

LUCÍA CAMPILLO

Vos informem que este dijous 5 de desembre rebrem en a Lucía Campillo, que impartirà una classe magistral per a l'alumnat de Dansa Espanyola. Desitjant viure l'experiència!

BERNAT MACIÁ & CRISTINA VALDIVIESO

Vos informem que el divendres 22 de novembre rebrem a Bernat Macià, alumne egresat de l'especialitat de dansa contemporània, que impartirà un taller als alumnes de 5é i 6é amb Cristina Valdivieso. Els dos són ballarins de la companyia de dansa austríaca Bodhi Project. Estem entusiasmats de veure vos! Ací vos deixem uns records de l'última Jornada Cultural amb Bernat Macià i Cristina Valdivieso. Ens sentim molt orgullosos de veure créixer i evolucionar al nostre alumnat, i gaudim de veure'ls com a verdaders professionals. Gràcies de nou.

JAVIER HEDROSA

El pròxim dimecres 13 de novembre de 2019, dins de les V Jornades Culturals 2020, rebrem a Javier Hedrosa. Ens contarà el seu projecte i ens invitarà a participar del seu taller, "Dale cuerpo a la voz". Procés d'investigació de la peça PERHAPS Manifiesto.

LUCÍA JAÉN

El pròxim dilluns 11 de novembre de 2019, a les 16'30h ens visitarà Lucía Jaén, alumna graduada al nostre centre, qui impartirà el taller "FORMA ME FORMA" en les V Jornades Culturals a l'alumnat de 4t a 6é de dansa contemporània. Estem desitjant tornar-la a veure i que compartisca amb nosaltres les seues experiències i trajectòria.

Camí de Vera, s/n - 46022 - València
Ubicació Google Maps