IV Jornades Culturals 2019

Data de publicació de l'entrada: 16/02/2021

NEREA RODRÍGUEZ i MARTA TOLEDO

El proper dimecres 29 de maig de 2019, a les 16:00 h vindran a oferir-nos una conferència pràctica de prevenció de lesions a la dansa les fisioterapeutes Nerea Rodríguez i Marta Toledo. Gràcies a Nerea Rodríguez i a Marta Toledo per la xarrada d'ahir dimecres 29 de maig perquè, des de la seua experiència com a ballarines i fisioterapeutes, van saber connectar amb l'alumnat i ampliar-los informació pràctica per a protegir-se davant les possibles lesions.

MARÍA BAYARRI

El pròxim divendres 24 de maig (18:30-19:30), en l'Aula Polivalent i per a l'alumnat de 4t, 5é i 6é de l'especialitat de Dansa Clàssica, María Bayarri oferirà una xarrada i una mostra del seu treball. María Bayarrí Pérez, es va formar al Conservatori de València i la Universitat de Música i Arts Escèniques de Mannheim. Va rebre nombrosos premis en competicions nacionals i internacionals. De 2005 a 2010 va ballar al Teatre Pforzheim, seguit va ser contratada al Theatre Bremerhaven, on va aparèixer en nombrosos papers principals. El seu repertori inclou coreografies de Sergei Vanaev, James Sutherland i Paul Lightfoot / Sol Léon. Des de la temporada 2012/13 és membre de l'Ensemble of TanzTheaterMünster. En nombroses coreografies de Hans Henning Paars i dels coreògrafs convidats, va ballar els papers principals, entre d'altres a EIN SOMMERNACHTSTRAUM, LULU, DESCENT, ROMEO I JULIA, HOMO SACER i RECORTS. Agraïm a María Bayarri la mostra i la xarrada que va oferir a l'alumnat.

LIRIOS GONZÁLEZ

Conferéncia nutrició: El dimecres 27 de març hem programat una activitat per als alumnes de 1r a 4t de les E.P. Assistiran la conferència "L'alimentació, un component essencial de l'entrenament a la dansa". S'emmarca dins de les IV Jornades Culturals i serà duta a terme per la nostra professora i nutricionista Lirios González a l'A6 i en el següent horari:

• Dimecres 27 de març de 17:30h. a 18:30h. per a l'alumnat de 3r i 4t de les tres especialitats.
  • Dimecres 27 de març de 18:30h. a 19:30h. per a l'alumnat de 1r i 2n de les tres especialitats.
  • I la conferència per als pares i mares serà el dijous 28 de març a les 19:00 hores a l'aula teòrica del 1r pis.

ISMAEL TUREL

El dilluns 4 de març de 2019 l'alumnat de 4t, 5é i 6é de l'especialitat de dansa clàssica va compartir moments molt especials amb l'alumne egressat Ismael Turel. Actualment és ballarí del Malandain Ballet Biarritz i li agraïm que haja volgut transmetre les seues experiències a l'alumnat.

ALEJANDRA GUDÍ

Estem d'enhorabona! Continuem amb les IV Jornades Culturals del CPDV amb una classe magistral de Flamenc que impartirà Alejandra Gudí el divendres 8 de febrer, per als alumnes de 1r a 6é de dansa espanyola. Taller dirigit per Alicia Cubells. Dimarts 13 de novembre de 2018 a les 17'00h de 2018, per a 5é. i 6é de l'especialitat de dansa contemporània. Gràcies Alejandra per transmetre la teua passió per la dansa a tot l'alumnat de Dansa Espanyola. Ha estat molt gratificant per a nosaltres poder oferir-los una experiència tan enriquidora.

TARTAGLIONE & GÓMEZ

Gràcies a Simona Tartaglione i a Paloma Gómez per la generositat amb l'alumnat i per la professionalitat. Un gran gust veure-vos a les nostres aules!!

ALICIA CUBELLS

"Una trobada amb l'alumnat de dansa contemporània, per a compartir les ferramentes i consells que em són útils en el meu procés creatiu, amb l'esperança que vos servisquen per a enriquir i conéixer millor el vostre. Intentarem crear un espai d'intercanvi enriquidor i obert".

LUCÍA JAÉN

El proper 26 de novembre de 2018 ens visitarà Lucia Jaén qui compartirà amb l'alumnat de dansa contemporània les seves experiències professionals des de que va finalitzar els seus estudis professionals al nostre centre. La seua formació va continuar a Barcelona i Brussel.les i actualment estudia en Copenhagen "Dance Partnership" un máster de dansa i pedagogia en The Danish National School of Performing Arts. Desde 2013 integrant i cofundadora de Lloc Incert Col·lectiu".

Conservatori Professional de Dansa
Camí de Vera, s/n - 46022 - València