III Jornades Culturals 2018

Data de publicació de l'entrada: 16/02/2021

Continuem oferint un espai d'intercanvi i comunicació entre l'alumnat i antics alumnes del nostre Centre -actualment professionals de la dansa- com ja vàrem fer en les dues edicions anteriors. D'esta manera tindrem l'oportunitat de conèixer de primera mà com ha estat la seua inclusió en el món laboral de la dansa. A les II Jornades Culturals (2017) vàrem gaudir de l'experiència de: Néstor García, Irene Cortina, Pau Dill, Carla Wieden, Jacob Gómez, Sharon Fridman, Eduardo Martínez i Stéphane Phavorin.

INKA ROMANÍ

Comencem les III Jornades Culturals amb una activitat a càrrec d'Inka Romaní Escrivà, exalumna del CPDV, que estarà al nostre centre el dilluns 20 de novembre. Amb moltes ganes de tornar a veure't i de que compartisques amb nosaltres les teues experiències dins del món professional.

MOUSSA SEYDI

El passat dimecres 13 de desembre els alumnes de Percussió Aplicada a Dansa van tindre l'oportunitat d'introduir-se al món de la dansa africana de la mà del Senegalés Moussa Seydi, ballarí i coreògraf professional establit a la nostra ciutat. A més a més, els alumnes de 6é de dansa contemporània també van fer una classe amb el citat mestre per a preparar un treball coreogràfic que presentaran el proper mes de gener al BoomFest (Eslovènia) on participaran com a ballarins junt al nostre mestre Rafa Navarro i el grup MasPercusion a un espectacle anomenat EVOLUTION que estrenaran el proper 4 de gener al Teatre Capitoli de Godella (València).

MAYUMANÁ

El dilluns dia 8 de gener de 2018 tindrà lloc una xerrada i posterior taller de "Moviment, Percussió i Veu" amb Alejandra García, alumna egressada del Conservatori, de l'especialitat de Dansa Espanyola. L'acompanyaran Palmira Cardo i Miguel Ángel Belotto, els tres actualment són membres de la Companyia Mayumaná.

ROMEU, CRESPO, FERNÁNDEZ, ROUSSELBIN

Demà, dia dimecres 28 de febrer, i dins de les Jornades Culturals 2018, Emma Romeu, Núria Crespo i Marta Fernández, junt a Alma Rousselbin (Alumna de sisé) ens presentaran el seu treball "En Pell de Dona". Es tracta d'un procés en creació que estrenaran dins de poc i que han volgut compartir amb nosaltres. Vos deixem una breu sinopsi del treball: En Pell de Dona és una proposta de reflexió sobre el que significa ser dona i viure com a tal, partint de l'element físic com a principal condicionant, mitjançant el com es crea tota una construcció i realitat social. És la consciencia sobre el propi cos, la conscienciació sobre la condició de dona i les seues implicacions, i la sororitat com a guia, la qual cosa ens permet qüestionar aquesta realitat.

RODOLFO CASTELLANOS CARDOSO

Dilluns que ve dia 12 de març els nostres alumnes de 6é, 5é i 4t dels Ensenyaments Professionals de l'especialitat de Dansa Clàssica tindran l'oportunitat de realitzar una masterclass amb el Mestre Rodolfo Castellanos, dins de les III Jornades Culturals. Rodolfo Castellanos és primer ballarí del Ballet de Cuba, professor titular de l'escola del Royal Ballet de Londres i de l'Institut del Teatre.

Master-class de Rodolfo Castellanos: Dins de les III Jornades Culturals, el dilluns 12 de març de 2018 el mestre Rodolfo Castellanos va impartir una masterclass als alumnes de 6é, 5é i 4t de dansa clàssica. Amb ells va compartir tot el coneixement i experiència d'una llarga i important carrera com a ballarí i docent. Tot un plaer.

DANIEL NAVARRO

El divendres 23 de març els alumnes de 4t,5é i 6é de les EP de Dansa Espanyola podran compartir les experiències i la formació del bailaor i coreògraf cordovés.

Masterclass de Daniel Navarro: Divendres passat 23 de març els alumnes de 6t, 5t i 4t de Dansa Espanyola van tindre el plaer de compartir l'experiència i coneixements del ballarí i coreògraf cordovés Daniel Navarro. La Classe Magistral de Flamenc va estar estructurada en una primera part tècnica i una segona coreogràfica acompanyada al toc pel guitarrista Rafael Trenas. L'experiència va ser fantàstica per als alumnes. Moltes Gràcies.

Camí de Vera, s/n - 46022 - València
Ubicació Google Maps