Pla de Transició (INF/PRI/ESO)

2023_ESO_ADMISSIO_CALENDARI_PROV

GUIA ORIENTATIVA TRANSICIÓ
PRIMÀRIA-SECUNDÀRIA

Us deixem una útil guia per orientar l'alumnat en el pas a l'ESO, feta per l'orientadora Laura Gil Asunción.

Cliqueu per visualitzar/descarregar

RECULL 2023
GUIA EDUCATIVA MUNICIPAL DE VILA-REAL
ESO

Clicant podeu descarregar la Guia Educativa dels centres d'Educació Secundària de Vila-real
Tot i que és la versió de 2021, us pot servir de referència, en breu es publicarà la de 2022

Us deixem els enllaços als IES de Vila-real

IES Francesc Tàrrega

IES Broch i Llop

IES Miralcamp

CC Fundació Flors

CC Col·legi Santa Maria

CC Colegio Virgen del Carmen

CC Colegio Ntra. Sra. de la Consolación

IES F. TÀRREGA

MATRÍCULA IES F. TÀRREGA

XXX hem repartit els sobres de matrícula per l'alumnat que promocionarà a l'IES F. Tàrrega.
Al sobre teniu tota la info i documentació a aportar.
El certificat de promoció us el lliurarem junt a les notes a partir del xx de juny fins el xx de juliol en horari de secretaria de 9 a 10:30h.

DATA DE MATRÍCULA PRESENCIAL:
xx juny 2024
PRI6A Cognoms A-L: 9 a 10h
PRI6A Cognoms M-Z: 10 a 11h
PRI6B Cognoms A-L: 11:30 a 12:30h
PRI6A Cognoms M-Z: 12:30 a 13:30h

Les famílies que heu optat per altres IES, ja haureu fet el corresponent procés telemàtic i haureu d'esperar als terminis establerts.

PREVISIÓ DE MATRÍCULA

Des de l'IES F. Tàrrega, centre d'adscripció del CEIP Botànic Calduch, tal com us van comentar a la reunió informativa i també des del centre, ens traslladen que necessiten que l'alumnat faça una previsió de matrícula d'assignatures optatives per al proper curs.

INFORMACIÓ OPTATIVES IES F. TÀRREGA

A més del full que repartirem a l'alumnat amb les opcions que poden triar, el qual cal complimentar i tornar signat al col·legi per a posteriorment segellar i tornar a les famílies, també ens demanen que complimenteu el següent formulari.

FORMULARI previsió de matrícula 1r d'ESO IES F. TÀRREGA

Cal que ho complimente tot l'alumnat, inclòs qui té intenció d'anar a un altre centre, ja que cap la possibilitat que facen la sol·licitud a un altre centre i després no obtinguen plaça, i així agilitzar que si s'han de matricular al IES F. Tàrrega, no es queden sense les optatives que vullguen escollir.

A la web del IES F. Tàrrega també podeu trobar informació sobre els continguts de les matèries optatives.

INFO IMPORTANT MATRÍCULA 1ESO

Recordeu que l'alumnat del CEIP Botànic Calduch que no tinga com a primera opció l'IES F. Tàrrega, pot presentar la sol·licitud del x al x  de maig de forma telemàtica a telematricula.es

Recordeu que l'alumnat procedent de col·legis adscrits: CEIP Escultor Ortells, CEIP Cervantes, CEIP Pintor Gimeno Barón i CEIP Botànic Calduch, queden inscrits de manera automàtica en 1r d’ESO a l’IES Francesc Tàrrega. No cal realitzar cap tràmit en el procés d’admissió, de manera que tenen la plaça assegurada a l’IES Francesc Tàrrega.

Abans de finalitzar les classes, us facilitarem el sobre de matrícula que inclourà la documentació a aportar i dia assignat de matrícula