Entrega premis Sambori. Actuació Cor Escolar

Dimecres 8 de juny de 2022

Un any més Vila-real ha tornat a acollir el lliurament del Premi Sambori de literatura en valencià organitzat per la Fundació Sambori, que reconeix els millors relats en valencià de l'alumnat de la Plana Baixa en les diferents etapes educatives.

L'acte ha estat organitzat per Escola Valenciana, la Fundació Sambori i Normalització Lingüística de Vila-real, que de nou ha comptat amb la participació del Cor Escolar del CEIP Botànic Calduch, dirigit per Anna Pitarch i recolzat per Juan i Mari Carmen, mestres del centre, i format per el nostre alumnat d'Educació Primària.

En aquesta edició, Alejandro, alumne de PRI5B, ha sigut guardonat en la seua categoria amb l'obra "Zoe i els colors interiors". Enhorabona Alejandro!!!

Enhorabona als i les guardonades i a tots i totes les components del  nostre cor escolar per la magnífica actuació!!!

2022_06_09_cor_sambori_01
photo_2022-06-08_19-25-00