Dia de l’esport. 6 d’abril de 2020

Dilluns 6 d’abril de 2020

Aquest curs, tot i que no podem anar a l’escola des del passat 12 de març de 2020, la comunitat escolar del CEIP Botànic Calduch de Vila-real, s’ha sumat al Dia de l’Esport, des de casa.

L’esport i l’activitat física són font de salut, física i mental, i ni a casa hem de parar.

El que havia de ser un matí on tot el centre passaríem un matí junts practicant esport i diferents propostes, ho hem transformat en un desafiament per a fer des de casa, i necessitàvem l’ajuda de tota la família… i ja que començarem al carnestoltes a celebrar l’any olímpic que al final no podrà ser… vam plantejar els nostres particulars jocs olímpics en confinament.

Educació Infantil han protagonitzat la desfilada inicial que obri cada quatre anys els jocs olímpics, PRI1 han sigut els i les atletes que ha fet diferents circuits, PRI2 els saltadors de longitud, PRI3 hàbils gimnastes, a volei han jugat els de PRI4 i PRI5 han convertit les seues cases en camps de bàsquet. I per suposat, calia fer la cerimònia de clausura dels jocs, que l’han fet els i les majors de l’escola, l’alumnat de PRI6.

I com que l’escola a hores d’ara està tancada… i qui té les claus són els i les mestres, encara que siga de forma simbólica, han fet arribar les claus per obrir la porta física del centre, ja que cap virus va a impedir que continuem fent escola entre tots i totes.

I el resultat… ha sigut aquest…

Moltes gràcies a tots i totes pel treball que feu a casa i que heu volgut compartir amb l’escola!!!

I no pareu mai de fer esport!!!!
En res ens tornem a retrobar!!!

#BotànicEsQuedaaCasa #6abril #DiadelEsport #FundacionTrinidadAlfonso