PRI-4 participant a la Setmana Europea de la Mobilitat

Dins de la Setmana Europea de la Mobilitat que organitza l’Ajuntament de Vila-real a través de la Regidoria d’agricultura, medi ambient i canvi climàtic, l’alumnat de PRI4 ha participat hui en una activitat anomenada «L’aventura del camí a l’escola» com a continuïtat del projecte de «Camins escolars» al qual participa l’escola des de fa dos cursos.

L’activitat l’han desenvolupat dins del centre, realitzant diferents jocs relacionats amb el trajecte que fan cada dia per arribar fins l’escola i també en els comerços «amics» els quals han volgut col·laborar en l’activitat, mostrant la seua predisposició en ajudar als i les xiquetes en cas que tingueren algun contratemps durant el seu trajecte al col·legi.

Moltes gràcies als tècnics de la Regidoria que han organitzat la gynkana i als comerços del barri que tan amablement han colaborat amb nosaltres.

Us deixem el resum fotogràfic de l’activitat