Trets d’identitat del centre

EL CENTRE

  • El CEIP Arbre Blanc existeix com a centre des de l’any 1986 després haver format part del CEIP El Salvador.
  • És un col•legi públic d’Educació Infantil i Primària on s’està duent-se a terme el programa lingüístic PEPLI (Programa d’Ensenyament Plurillingüe)
  • Disposa d’una unitat de Pedagogia Terapèutica  en modalitat d’integració i una altra d’Audició i Llenguatge.
  • Funciona un Gabinet psicopedagògic atés per una orientadora del SPES d’Alacant que atén a l’alumnat queho necessita els dilluns, dimarts, dimecres i divendres.
  • Existeix transport escolar, servei de menjador, aula d’informàtica, aula de música, pista d’educació viària i hort escolar.

ACONFESIONALITAT

  • El CEIP Arbre Blanc es considera un centre aconfessional respecte de totes les religions. No obstant, i en compliment de la normativa vigent, ofereix classes de Religió Catòlica.

LLENGUA D’APRENENTATGE

  • El centre està catalogat dins de l’àmbit o zona de predomini de la Llengua Valenciana. En les seues dues opcions respeta l’ús de les dues llengües reconegudes oficialment en la nostra comunitat i ha de garantir que al final del procés d’aprenentatge l’alumnat tinga un domini oral i escrit d’amdues llengües.

RECURSOS

  • Aquest centre és púbic i gratuït tant en l’ensenyament com en el transport per a l’alumnat que ho precise. En el menjador es paga la quantitat que té establerta la Conselleria d’Educació. Es considera beneficiari aquell alumnat que gaudesca de transport col•lectiu o individualitzat i aquells als quals la Conselleria els assigne una ajuda en funció de la normativa vigent en cada moment.
  • Els recursos del centre provenen de la Conselleria d’Educació i tots els que siguen aportats per altres institucions o grups dins de la legalitat.

PLURALISME I VALORS DEMOCRÀTICS

  • El centre es defineix com participatiu, democràtic i fomentador d’aquest esperit entre tots els seus membres: pares, professors i alumnes.

COEDUCACIÓ

  • Es fomentarà la igualdat de drets i a no discriminar entre xics i xiques entre tots els seus membres: pares, professors i alumnes.

LÍNIA METODOLÒGICA

Trets d’identitat del centre

EL CENTRE

  • El CEIP Arbre Blanc existeix com a centre des de l’any 1986 després haver format part del CEIP El Salvador.
  • És un col•legi públic d’Educació Infantil i Primària on s’està duent-se a terme el programa lingüístic PEPLI (Programa d’Ensenyament Plurillingüe)
  • Disposa d’una unitat de Pedagogia Terapèutica  en modalitat d’integració i una altra d’Audició i Llenguatge.
  • Funciona un Gabinet psicopedagògic atés per una orientadora del SPES d’Alacant que atén a l’alumnat que ho necessita els dilluns, dimarts, dimecres i divendres.
  • Existeix transport escolar, servei de menjador, aula d’informàtica, aula de música, pista d’educació viària i hort escolar.

ACONFESIONALITAT

  • El CEIP Arbre Blanc es considera un centre aconfessional respecte de totes les religions. No obstant, i en compliment de la normativa vigent, ofereix classes de Religió Catòlica.

LLENGUA D’APRENENTATGE

  • El centre està catalogat dins de l’àmbit o zona de predomini de la Llengua Valenciana. En les seues dues opcions respeta l’ús de les dues llengües reconegudes oficialment en la nostra comunitat i ha de garantir que al final del procés d’aprenentatge l’alumnat tinga un domini oral i escrit d’amdues llengües.

RECURSOS

  • Aquest centre és púbic i gratuït tant en l’ensenyament com en el transport per a l’alumnat que ho precise. En el menjador es paga la quantitat que té establerta la Conselleria d’Educació. Es considera beneficiari aquell alumnat que gaudesca de transport col•lectiu o individualitzat i aquells als quals la Conselleria els assigne una ajuda en funció de la normativa vigent en cada moment.
  • Els recursos del centre provenen de la Conselleria d’Educació i tots els que siguen aportats per altres institucions o grups dins de la legalitat.

PLURALISME I VALORS DEMOCRÀTICS

  • El centre es defineix com participatiu, democràtic i fomentador d’aquest esperit entre tots els seus membres: pares, professors i alumnes.

COEDUCACIÓ

  • Es fomentarà la igualdat de drets i a no discriminar entre xics i xiques entre tots els seus membres: pares, professors i alumnes.

LÍNIA METODOLÒGICA

  • La línia metodològica que s’utilitza és activa, participativa, evolutiva, inductiva, investigadora i basada en l’experimentació i foment d’aquesta actitud entre els membres de la comunitat educativa.

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies