Benvolgudes famílies, dins del projecte interdisciplinari que estem duent a terme en el centre: ARRELS, DESCOBRIM GILET! i aprofitant la construcció de les noves instal·lacions per a l’escola, el nostre alumnat ha proposat el canvi de nom, i les opcions més votades han sigut les que apareixen en aquest formulari.

Ara és el vostre torn.
A partir del nom complet i el curs del vostre fill o filla (per a poder limitar i fer més transparent l’elecció), podreu votar al nom que més us agrade, en consens amb la seua opinió.
Una vegada finalitzada la votació, es farà públic el nom, i començarem a fer els passos oportuns per al seu canvi.

Amb aquesta acció es pretén fomentar el sentiment de pertinença dels nostres xiquets i xiquetes cap a la seua escola, i dotar al centre d’una denominació més característica i pròpia.

Moltíssimes gràcies per la vostra col·laboració.

DATA LÍMIT: 20 de novembre de 2022 a les 23:59h.