ABP

Des de el centre hem apostat per treballar les àrees de ciències amb l’aprenentatge basat en projectes. Seguint les directrius de l’actual llei d’educació, la LOMLOE, que inclou dins de les hores lectives un temps dedicat al treball de projectes interdisciplinars, comencem per les àrees de ciències pero poder incloure en aquest treball aspectes de les diferents àrees.

L’aprenentatge basat en projectes, a partir d’ara ABP, és una metodologia que permet a l’alumnat aprendre de manera activa, utilitzant el seu pensament crític, el treball en equip i la capacitat comunicativa.

En definitiva, compleix molt més amb la nova llei, que ens demana que l’alumnat siga competent, sabent utilitzar uns sabers bàsics, per resoldre situacions, crear productes i aprendre de manera més autònoma.

A més a més, fomenta una avaluació enfocada en valorar i no en calificar. La valoració és formativa i contínua i ens permet saber en quin moment del procés està l’alumne i ajudar-lo en el seu progrés.