CURS 2021-2022 |
|
Presentació de la sol·licitud telemàtica |
Del 21 de maig a l'1 de juny |
Presentació de documentació per a l'admissió i requisits acadèmics IMPORTANT: la presentació serà TELEMÀTICA mitjançant un formulari, que s'activarà ací el dia 16 de juny |
Del 16 de juny al 8 de juliol a les 13 hores |
Llistes provisionals d'admesos |
13 de juliol(es publicarà en el web al llarg del dia) |
Reclamacions |
Del 13 al 15 de juliol |
Llistes definitives d'admesos | 22 de juliol |
|
|
Matrícula telemàtica |
Del 23 al 30 de juliol |
- Si tens algun dubte sobre els mòduls i les hores de dedicació a cada un d'ells, prem ací
PROCÉS PER A SOL·LICITAR PLAÇA I DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA
En el portal d'educació de la Generalitat (ací) s'explica pas a pas el procés:
- Per a sol·licitar la clau
- El manual, de l'apartat "Formació Profesional Semipresencial"
- El tràmit a realitzar
Consulta les instruccions del procés d'admissió ací
- El procediment d'admissió per al curs 2021-2022 es tramitarà de manera electrònica, tal com l'estableix l'article 5 del Decret llei 2/2020.
Les persones interessades hauran d'accedir a la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport per a emplenar el formulari electrònic de sol·licitud d'admissió, segons l'ensenyament que corresponga.
Haurà de presentar la sol·licitud el pare, mare o tutor/a legal de l'alumne o alumna per a el/la que se sol·licita plaça escolar, llevat que aquest/a siga major d'edat. - Per a poder realitzar la sol·licitud és necessari obtindre la “clau d'admissió”, prèvia verificació de la identitat de la persona sol·licitant.
La clau d'admissió estarà composta per un identificador personal i una contrasenya. Aquesta “clau d'admissió” serà única per a cada convocatòria i sol·licitud d'admissió. - La “clau d'admissió” es podrà obtindre mitjançant algun dels següents sistemes de verificació d'identitat:
- Si la persona sol·licitant disposa de DNI, s'obtindrà mitjançant la següent combinació:
- Número de DNI.
- Número de suport (identificat com IDESP en els models antics)
- Data de naixement.
- Marcar la casella que indica la seua no oposició a la comprovació davant el Ministeri de l'Interior.
- Si la persona sol·licitant disposa de NIE, targeta d'estrangers o permís de residència, s'obtindrà mitjançant la següent combinació:
- NIE
- Número de suport (identificat com IXESP en els models antics de NIE)
- Data de naixement
- Marcar la casella que indica la seua no oposició a la comprovació davant el Ministeri de l'Interior
- Si la persona sol·licitant disposa de certificat de registre de ciutadania de la Unió Europea, s'obtindrà mitjançant la següent combinació:
- NIE
- Número del certificat precedit per la lletra C
- Data de naixement
- Marcar la casella que indica la seua no oposició a la comprovació davant el Ministeri de l'Interior
- Qualsevol altre mitjà electrònic de verificació d'identitat previst en l'article 5.6 del Decret llei 2/2020, de 3 d'abril.
- Les persones sol·licitants que únicament disposen com a document d'identificació el passaport o qualsevol altre document acceptat en el procediment d'admissió diferent al DNI o NIE, hauran d'acudir a qualsevol centre docent públic o privat concertat de la Comunitat Valenciana que impartisca els ensenyaments a les quals es refereix la present resolució, que siga habilitat com a punt d'atenció als usuaris, sempre que les condicions sanitàries ho permeten.
- Les persones sol·licitants que manquen de possibilitat d'accés a mitjans electrònics, hauran d'acudir a qualsevol centre docent públic o privat concertat de la Comunitat Valenciana que impartisca els ensenyaments a les quals es refereix la present resolució, que siga habilitat com a punt d'atenció als usuaris, sempre que les condicions sanitàries ho permeten.
- Si la persona sol·licitant disposa de DNI, s'obtindrà mitjançant la següent combinació:
- Tots els centres sostinguts amb fons públics de la Comunitat Valenciana que impartisquen els ensenyaments a les quals es refereix la present resolució, sempre que les condicions sanitàries ho permeten, seran centres d'atenció als usuaris. En aquests punts, a través de la corresponent aplicació informàtica, es generarà una “clau d'admissió” que permetrà, als col·lectius citats en l'apartat e) i f) anteriors, la participació en el procediment en les mateixes condicions que la resta de sol·licitants. En funció de la normativa vigent, en cada cas, s'adoptaran les mesures sanitàries i de seguretat necessàries enfront de la *Covid-19, tant per al personal treballador com per a les persones sol·licitants.
- La “clau d'admissió” haurà de ser conservada per a presentar reclamació, si fora necessari.
PASSOS QUE CAL SEGUIR:
- Consulta els nostres consells per a la realització de la matrícula
- Sol·licitud del procés d'admissió (enllaç sol actiu en el període d'admissió)
- DOCUMENTACIÓ
- DNI, o si s'escau NIE en vigor, targeta d'estudiant o visat d'estudis.
- Certificat d'empadronament (no cal si al DNI / NIE consta un domicili de la Comunitat Valenciana).
- Titulació d'accés
- Continuació dels estudis: en el cas que hages estat matriculat / a durant el curs 2018-19 en el mateix cicle a què vols accedir, en la modalitat semipresencial o a distància, serà suficient amb presentar certificat oficial amb nombre d'hores superades (si has estat matriculat / da en el CEEDCV, no hauràs de presentar cap certificat).
- Inici dels estudis.
- Accés directe: Hi ha dues possibilitats:
- Títol que incloga la modalitat realitzada. Si no inclou la modalitat més del títol s'haurà de presentar el certificat acadèmic.
- Certificat acadèmic en què conste que s'ha pagat el títol. En el cas que no aparega expressament el pagament de les taxes, s'haurà d'adjuntar el rebut del pagament de les taxes del títol.
Els títols són:
- Batxiller LOGSE, LOE o LOMCE
- Tècnic de Formació Professional (Cicle Formatiu de Grau Mitjà)
- 2n curs de qualsevol modalitat de batxillerat experimental
- Títol de BUP
- Curs d'Orientació Universitària (COU)
- Tècnic Especialista (FP II)
- Tècnic Superior o equivalent a efectes acadèmics
- Titulació universitària o equivalent.
- Accés mitjançant prova i altres vies d'accés: Certificat de superació de la prova d'accés:
- A cicles de grau superior de l'opció que corresponga.
- A la universitat per a majors de 25 anys.
- Accés directe: Hi ha dues possibilitats:
Altra documentació (només si s'escau):
- Certificació vigent que acredite un grau de discapacitat o minusvalidesa igual o superior al 33% i dictamen tècnic facultatiu (en vigor).
- Acreditació de la condició d'esportista d'elit de nivell A i de nivell B de la Comunitat Valenciana o d'alt rendiment.
- Acreditació de la condició de treballador/a: mitjançant el contracte de treball, certificació de la Tresoreria General de la Seguretat Social o mutualitat laboral a la qual s'estigués afiliat/ada. En cas de treballadors per compte propi, el període de cotització en el règim especial de treballadors autònoms.
- Acreditació d'atur, DARDE (Document d'Alta i Renovació de la Demanda d'Ocupació).
- Si accedeixes des de la reserva de places per diversitat funcional, s'haurà d'adjuntar l'informe referit al cicle formatiu a cursar, informe de departament d'orientació sobre les capacitats i habilitats del cicle:
- Gestió d'Allotjaments Turístics.
- Administració i Finances.
- Comerç Internacional.
- Desenvolupament d'Aplicacions Web.
- Gestió de Vendes i Espais Comercials.
Recorda:
En la modalitat a distància es sol·liciten vacants per MÒDULS (assignatures) i no per cursos (primer o segon). A la SOL·LICITUD TELEMÀTICA es relacionaran fins a un màxim de 50 mòduls, tant si es corresponen a cicles mitjans com a superiors o tots dos, corresponents a un màxim de 5 centres que tinguen autoritzades aquests ensenyaments. No es podrà sol·licitar el mòdul de FCT i / o PROJECTE.
Cal tenir en compte que no tots els mòduls tenen les mateixes vacants pel que l'assistent telemàtic podrà adjudicar des UN SOL MÒDUL fins VARIS MÒDULS la suma total per a un mateix cicle no excedisca de 1.000 hores que és el màxim que es pot cursar durant un any acadèmic. En aquest límit no computarà la càrrega horària del mòdul de FCT.* Nota per a l'alumnat matriculat en el centre en el curs 2019/2020: Tot l'alumnat matriculat en règim semipresencial, si vol seguir cursant mòduls a distància, ha de sol·licitar plaça i triar obligatòriament la casella d'haver cursat el cicle formatiu a distància el curs 18-19. Si tens algun mòdul pendent per a la convocatòria extraordinària o si no tens clar si podràs aprovar en aquest curs, has de preinscriure't per poder optar a cursar aquest mòdul el curs vinent.
MOLT IMPORTANT: En cas de resultar admès/a en el CEEDCV, consulta com has de matricular-te i la documentació necessària per fer-ho a la pestanya 3. «Formalització de la matrícula al CEEDCV i documentació necessària».
UN COP ADMÉS / A, HAS DE MATRICULAR-TE AL CEEDCV
1r. Consulta els nostres consells per a la realització de la matrícula.
2n. Agafa cita prèvia ací (enllaç actiu durant el període de cita prèvia)
3r. Acudeix a la secretaria del CEEDCV (com arribar) en el dia i hora assignats en la teua cita amb la documentació que figura a continuació. ATENCIÓ: si no pots venir, ha d'acudir una altra persona amb TOTA la documentació per fer la matrícula perquè l'assistent telemàtic de cites de la Conselleria no permet sol·licitar una cita nova.
A més de la ja aportada en el procés d'admissió, la DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA per a la formalització de la matrícula és la següent:
Tot l'alumnat:
- Dues fotografies mida carnet.
- Si tens menys de 28 anys, justificant de l'ingrés de la taxa de l'assegurança escolar (1,12 €).
- Document emplenat de cessió de dades .
- Full de selecció de mòduls (AFI, GVEC, GAT, DAW, CI) amb dues còpies, una per a secretaria i una altra per a la persona interessada.
Per a l'alumnat nou:
- Original i còpia del DNI.
- Original i còpia del requisit acadèmic (certificat, títol, ...) per a accedir al cicle formatiu.
Si pots justificar mòduls susceptibles de convalidació:
5. Annex de sol·licitud que corresponga degudament emplenat, juntament amb la documentació justificativa (consulta l'apartat Convalidacions del web del CEED).
Altres documents:
6. FP Dual, sol·licitud. Més informació
7. Necessitats específiques de suport educatiu: Comunicació
Recorda:
Si accedeixes des de la reserva de places per diversitat funcional i no has lliurat anteriorment l'informe en el procés d'admissió, s'ha d'adjuntar a més l'informe segons siga el cicle:
- Informe de departament d'orientació sobre les capacitats i habilitats del cicle:
- Gestió d'Allotjaments Turístics.
- Administració i Finances.
- Comerç Internacional.
- Desenvolupament d'Aplicacions Web.
- Gestió de Vendes i Espais Comercials.
Tot aquell/a alumne/a que finalitze el curs 2020/2021 i tinga pendent realitzar el mòdul de Formació en Centres de Treball (FCT) i que ha obtingut l'accés a aquest mòdul ha de matricular-se de la següent manera:
Enviant un correu electrònic a l'adreça matriculafct@ceedcv.es, entre els dies 21 i 30 de setembre del 2020 (ambdós inclosos), adjuntant la següent documentació:
- Sol·licitud
- Currículum actualitzat amb foto
- Fotocòpia de l'DNI
- Cessió de dades
Recorda que per obtenir l'accés has d'haver aprovat tots els mòduls o que l'equip docent podria considerar si et dona l'accés perquè et queden menys de 240 hores.
Descripció de les fases de participació en la llista d'espera d'admissió a Cicles Formatius.
El procés de llista d'espera es divideix en dues fases:
1.- Fase I: entre el 6 i el 15 de setembre de 2021
Només podran accedir-hi les persones interessades que hagen participat en el procediment d'admissió
Els dies 6, 7 i 8 de setembre, les persones interessades a participar hauran d'enviar a l'adreça de correu electrònic listaespera.ciclos@ceedcv.es la següent documentació:
- Sol·licitud de participació amb clara identificació del Cicle Formatiu i dels noms complets dels mòduls dels quals es desitja matricular. A més, s'ha d'incloure la informació de contacte.
- En cas de no haver lliurat la documentació del procés d'admissió en el centre, s'haurà d'adjuntar la documentació presentada en aquest procés (sol·licitud, títol, document identificatiu). Per a això, s'ha d'enviar per correu electrònic la còpia que es posseeix com un adjunt a la sol·licitud.
Posteriorment, el CEEDCV contactarà amb vosaltres per iniciar els tràmits de matrícula.
Recordeu que només es pot enviar la documentació per correu electrònic els dies 6, 7 i 8 de setembre. No s'admetran documents per altres mitjans ni en altres dates.
2.- Fase II: entre el 16 de setembre i el 8 d'octubre de 2021.
Podrà accedir qualsevol persona interessada que complisca els requisits d'accés
A partir del dia 16 de setembre, les persones interessades a participar hauran d'enviar a l'adreça de correu electrònic listaespera.ciclos@ceedcv.es la següent documentació:
- Sol·licitud de participació amb clara identificació del Cicle Formatiu i dels noms complets dels mòduls dels quals es desitja matricular. A més, s'ha d'incloure la informació de contacte.
- Fotocòpia de la documentació necessària que certifique que es compleixen els requisits d'accés.
- Títol acadèmic amb nota mitjana
- Fotocòpia de l'DNI, NIE o qualsevol altre document oficial en què figuren les dades personals i la data de naixement de la persona sol·licitant.
Posteriorment, el CEEDCV contactarà amb vosaltres per iniciar els tràmits de matrícula. En aquesta segona fase, l'adjudicació de places es farà atenent l'ordre de recepció de les sol·licituds i la documentació (correu electrònic), sempre que es complisquen els requisits d'accés.
No s'admetran documents per altres mitjans ni en altres dates.
Consulta les vacants que s'oferiran a partir del 17 de setembre.
El 8 d'octubre és l'últim dia per a matricular l'alumnat en els Cicles Formatius de Formació Professional de Grau Superior.
- Accés xarrada general (dia i hora per determinar)
- Accés xarrada específica AFI (dia i hora per determinar)
- Accés xarrada específica DAW (dia i hora per determinar)
- Accés xarrada específica GAT (dia i hora per determinar)
- Accés xarrada específica GEVEC (dia i hora per determinar)