Renovació del Consell de la Infància i Adolescència

Benvolgudes famílies, amb motiu de la renovació del Consell de la Infància i l’Adolescència de Paterna, ens agradaria informa-vos que actualment s’estan realitzant una sèrie de xarrades informatives en els centres educatius de primària i secundària per a animar i conscienciar a xiquets i adolescents de la importància i la necessitat de la participació infantil.

El consell és un òrgan de participació mitjançant el qual es garanteix a xiquets i xiquetes el dret a la participació, així, l’ajuntament s’assegura de poder escoltar les seues propostes i conèixer les seues opinions.

El Consell es reuneix aproximadament una vegada cada quinze dies, els divendres de 17.30 a 19 hores, i segueix el calendari escolar. Està dinamitzat per personal tècnic municipal amb formació en l’enfocament de drets d’infància.

Les candidatures es poden presentar fins el 26 d’abril. Al següent enllaç podeu descarregar el document que heu d’omplir si voleu presentar la vostra candidatura.

CANDIDATURA

El 2 i 3 de maig serà la campanya electoral, i les eleccions es realitzaran a tots els col·legi de Paterna el 4 de maig.

Volem escoltar les xiquetes, xiquets i adolescents de Paterna!

MÉS INFORMACIÓ: Si teniu algun dubte podeu consultar en: infancia@paterna.es